Biznis vesti

Web Retailer Award – put poverenja u domaću e-trgovinu

Komentari

Autor: Promo

29/08/2022

-

11:30

Web Retailer Award – put poverenja u domaću e-trgovinu
WRA - Copyright WRA/Promo

veličina teksta

Aa Aa

Duže od decenije, u okviru konkursa koji organizuje platforma za upoređivanje cena Idealno.rs, biraju se najbolje domaće veb-prodavnice. Takmičenje Web Retailer Award je pre nekoliko godina razvilo regionalni karakter i na njemu sada učestvuju onlajn prodavci iz Srbije, Hrvatske i Slovenije. Prijava je besplatna, a kandidati mogu da konkurišu za nagradu u čak 14 takmičarskih kategorija.

Sa više od deset godina dugom tradicijom i regionalnim formatom, Web Retailer Award je najznačajnije takmičenje veb-prodavnica u ovom delu Evrope. Svake godine na njemu učestvuje sve veći broj onlajn prodavaca, a završava se dodelom nagrada na konferenciji posvećenoj e-kupovini Ecommerce Jam, koja će ove godine biti održana 10. novembra u Tvornici kulture u Zagrebu.

Web Retailer Award 2022 je jedinstvena prilika da, bez obzira na veličinu ili asortiman, svaka prijavljena onlajn prodavnica predstavi svoj kvalitet i pokaže poslovnu izuzetnost. Najbolja korisnička podrška, najbolje iskustvo plaćanja, najbolji program lojalnosti, najbolje iskustvo sa dostavom, najbolji inspirativni lider, najbolja mobilna aplikacija godine – samo su neke od 14 takmičarskih kategorija u kojima prijavljeni imaju priliku da konkurišu, a nagrada nije tek naslov, već i indikator kupcima kome bez ustručavanja mogu da veruju.

Pobednike biraju i kupci i stručna komisija

Na konkurs Web Retailer Award mogu da se prijave apsolutno sve onlajn prodavnice, bez obzira na godišnji promet ili broj i tip proizvoda koje imaju u ponudi. Kriterijumi stavljaju fokus na kvalitet korisničkog iskustva koje se obezbeđuje potrošačima, nivo tehničke usklađenosti sa savremenim standardima, a presudnu reč ima stručna komisija, koja nakon detaljnog pregleda i analize poslovanja kandidatima podnosi izveštaj sa preporukama i komentarima.

WRA/Promo

 

"Ovo takmičenje nije puko odmeravanje snaga jer i te kako zna da prepozna vrednost i malih i velikih prodavaca. Verujem da većina prijavljenih zaista ima potencijal za pobedu. Prijava je potpuno besplatna, a sami komentari i preporuke koje finalisti dobijaju od stručne komisije, i ove godine sastavljene od vrhunskih međunarodnih stručnjaka iz oblasti e-trgovine, treba da budu dovoljan motiv za prijavljivanje. Volim da istaknem da ovde nema gubitnika bez obzira na krajnji ishod, jer svi dobijaju”, naglašava Polona Stanovnik, predsednica ovogodišnje WRA komisije.

O kvalitetu usluge koju prodavnice pružaju, glavnu reč imaju sami kupci, čije su recenzije (prikupljene anketama) uslov svim kandidatima za prolazak u polufinale. Nakon toga, prodavnice prolaze detaljnu tehničku analizu i izazov tajnog kupca. Na kraju, u finalu, pregleda ih stručna komisija, koju ove godine čini više od 100 profesionalaca iz oblasti e-trgovine i povezanih industrija.

“Mi smo i dalje relativno mala prodavnica u pogledu ukupne ponude i prometa, i svesni smo da se takmičimo sa velikim ribama, ali to ne znači da pružamo slabiji kvalitet ili lošije korisničko iskustvo. Naprotiv, to je naša snaga jer smo fleksibilniji i lakše se prilagođavamo izazovima tržišta. Bitno nam je da zadržimo momentum unapređivanja kvaliteta i nastupa, a kupci će to sami prepoznati i znati da cene”, rekli su iz veb-šopa Mamino.rs, koji je 2021. odneo titulu najbolje srpske veb-prodavnice.

Gran pri, Best in Adriatic Award, svake godine pripadne najbolje ocenjenom kandidatu na nivou celog regiona, a posebna pažnja pridaje se i dobitnicima specijalnog priznanja People's Choice Award. Nagrađeni, uz sladak ukus pobede i karakter veb-prodavca kome može da se veruje, dobijaju i veliko medijsko eksponiranje, što im omogućava bolju prepoznatljivost kod potencijalnih potrošača. Prijava na Web Retailer Award 2022 je potpuno besplatna, a rok je do 8. septembra.

Komentari (0)

Biznis