Tehnologija

Majkrosoft dodao veštačku inteligenciju u paket programa Ofis: Zašto se aplikacija zamara?

Komentari

Autor: Tanjug

16/03/2023

-

22:12

Majkrosoft dodao veštačku inteligenciju u paket programa Ofis: Zašto se aplikacija zamara?
Majkrosoft dodao veštačku inteligenciju u paket programa Ofis: Zašto se aplikacija zamara? - Copyright Tanjug/AP/Ted S. Warren

veličina teksta

Aa Aa

Kompanija Majkrosoft danas je objavila nove planove kako da veštačku inteligenciju učini dostupnom većem broju korisnika, kao odgovor na dostignuća rivalske kompanije Gugl u istoj oblasti.

Kako navodi Rojters, Majkrosoft je danas predstavio novi ''Kopilot'', odnosno asistenta-veštačku inteligenciju, za paket Majkrosoft 365, koji obuhvata Vord, Eksel, PauerPoint i Autluk.

''Verujemo da će ova sledeća generacija veštačke inteligencije otključati novi talas rasta produktivnosti', rekao je danas izvršni direktor Majkrosofta Satja Nadela, u danu kada su cene akcija Majkrosofta porasle za oko četiri odsto.

Rojters navodi da je pomama za ulaganjem i pravljenje novih proizvoda baziranih na veštačkoj inteligenciji započela prošlogodišnjim puštanjem u rad ChatGPT-ja, odnosno aplikacije za ćaskanje sa veštačom inteligencijom, koja je, kako se navodi, pokazala potencijal takozvanih velikih jezičkih modela.

Takva tehnologija uči iz već postojećih i dostupnih podataka kako da kreira novi sadržaj, a ove nedelje kompanija koja je kreirala tu aplikaciju, OpenAI, najavila je lansiranje verzije GPT-4.
Funkcije te aplikacije podražava Majkrosoftova aplikacija Kopilot, a iz te kompanije najavljuju da će aplikacija ''podstaći više ljudi da koristi paket Ofis i povećati razdvajanje u odnosu na konkurente''.

Tokom prezentacije objavljene danas, Kopilot je ovako opisao sebe: ''Majkrosoft radi na snižavanju troškova i povećanju vernosti brzine modela, ali nije naveo koliko se Kopilot zamara'', a navodi se da je umesto ''zamaranja'', aplikacija trebalo da govori o ''slojevitosti'' (tiering umesto tiring na engleskom).

Potpredsednik kompanije Majkrosoft Džon Fridmen je rekao da ćaskanje sa Majkrosoftovom aplikacijom predstavlja najveće iskustvo iz kojeg aplikacija može da uči.

''Na primer, korisnik može da upita: ''Reci mom timu kako da ažuriramo strategiju proizvoda'', a veštačka inteligencija će uzimati podatke iz mejlova od tog jutra, sastanaka ili četova'', rekao je Fridmen.

On je dodao da na duge staze, veštačka inteligencija treba da bude personalizovanija.

''Često teramo ljude da se prilagode mašinama i sistemima koje smo napravili. Ovo je stvar koja će početi da se prilagođava vama'', zaključio je Fridmen.
 

Preporuka za vas

Komentari (0)

Magazin