Fudbaleri Hartberga "glume" pokretne panoe: Reklame i novac bitniji od estetike
Komentari
19/07/2025
-16:34
Sponzorski ugovori su bili i ostali važan izvor prihoda u svetu sporta, a najveći davaoci finansija imaju privilegiju da završe na dresovima sportista, u nazivima stadiona, pa i imenima klubova. Hartberg, u tom smislu, nije nikakav izuzetak, ali jeste rariretan primer "zavisnosti" od reklama.
Jedan od protivnika naše Crvene zvezde tokom priprema ovog leta, prošle sezone je imao njih 15 na opremi koju su nosili njegovi fudbaleri, da bi pomenuti austrijski prvoligaš taj konfuzni šareniš, za narednu sezonu, proširio za čak još osam logotipova najrazčičitijih kompanija, iz države podno Alpa ali iz drugih krajeva.
Tako da se u televezijskim prenosima mečeva Hartberga mogu videti reklame fabrike stakla, tajlandskog ulja za masažu, gradske optšine, dodataka za plodnost... Kao na vašaru, samo da je dovoljno novca za funkcionisanje kluba i plate.
Komentari (0)