Aktuelno

ABS i MOL kampanja o pravilnoj upotrebi dečjih autosedišta: Skoro 90 odsto roditelja greši (FOTO)

Komentari
ABS i MOL kampanja o pravilnoj upotrebi dečjih autosedišta: Skoro 90 odsto roditelja greši (FOTO)
TANJUG/ MARKO ĐOKOVIĆ - Copyright TANJUG/ MARKO ĐOKOVIĆ

Autor: Tanjug

06/08/2025

-

22:15

veličina teksta

Aa Aa

Agencija za bezbednost saobraćaj i kompanija MOL Srbija pokrenuli su novu fazu višegodišnjeg projekta "Igra je za decu, dečiji život nije igra", posvećenog unapređenju saobraćajne bezbednosti dece i dece putnika u vozilima, što je, kako je rekao Miloš Milekić iz Agencije, od posebne važnosti, jer podaci upozoravaju da skoro 90 odsto roditelja greši ili u vezivanju deteta ili u montiranju autosedišta.  

Kamapanja je, kako je za Tanjug rekao Milekić, posvećena pravilnoj upotrebi dečijih autosedišta, a realizuje se tako što licencirani treneri na licu mesta kontrolišu da li roditelji na pravilan način vezuju dete u autosedištu, kao i to da li je dečije autosedište pravilno montirano. 

"S obzirom na to da veliki procenat, skoro 90 odsto roditelja, jedno od te dve radnje ne radi na pravilan način, smatramo da kampanja predstavlja jedan od ključnih faktora za očuvanje bezbednosti najmlađih učesnika u saobraćaju", rekao je Milekić.

Podsetio je da je u 2024. godini u saobraćaju život izgubilo šesnaestoro dece, isključivo kao putnici u automobilima.

"U ovoj kampanji zato, pogotovo sada kada su deca samo sa roditeljima, starateljima, bakama i dekama i za njih nisu odgovorni ni nastavnici ni učitelji ni školski policajci, sugerišemo i apelujemo na roditelje da na pravilan način prevoze decu", rekao je Milekić i dodao da kampanja "Igra je za decu, dečiji život nije igra" osim edukativnog dela koji spasava živote, ima i nagradni karakter pošto se poklanjaju autosedišta ili kartice za gorivo.

Predstavnica kompanije MOL Sanja Švonja podsetila je da je cilj projekta "Igra je za decu, dečiji život nije igra" koji se realizuje već sedam godina u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja sve vreme isti to je da se edukuju vozači o važnosti pravilnog korišćenja dečjih sedišta i da se kroz tu edukaciju utiče na povećanje bezbednosti dece kao putnika u saobraćaju.

Švonja je za Tanjug dodala da se projekat realizuje kroz radionice na 20 MOL-ovih servisnih stanica širom Srbije i to od 17 do 20 sati.

"Pozivam sve, naročito mlade roditelje koji još možda nemaju iskustva u vožnji dece u automobilima da posete sajt naše kompanije i nađu spisak MOL stanica sa tačnim lokacijama i datumima besplatnih radionica gde će vozači za kratko vreme moći da dobiju veoma korisne i precizne savete, a koji će biti suštinski važne za bezbednost njihove dece", rekla je Švonja.
 

Komentari (0)

Srbija