Aktuelno iz kulture

Naplata deljenja lozinke urodila plodom: Netflix prevazišao očekivanja i objavio rast prihoda u prvom kvartalu 2024.

Komentari

Autor: Tanjug

19/04/2024

-

10:19

Naplata deljenja lozinke urodila plodom: Netflix prevazišao očekivanja i objavio rast prihoda u prvom kvartalu 2024.
Naplata deljenja lozinke urodila plodom: Netflix prevazišao očekivanja i objavio rast prihoda u prvom kvartalu 2024. - Copyright AP Photo/Richard Drew

veličina teksta

Aa Aa

Odluka kalifornijske kompanija za video striming "Netflix" da spreči deljenje lozinki među njihovim korisnicima, možda je bila nepopularna, ali je dala rezultate. Naime, platforma je objavila da je njen prihod u prvom kvartalu 2024. porastao za 15 odsto međugodišnje na 9,37 milijardi dolara. 

Profit Netfliksa za prvi kvartal 2024. iznosi 2,33 milijarde dolara, odnosno 5,28 dolara po akciji, što je značajno više u odnosu na isti kvartal 2023. godine, kada je zabeležen prihod od 1,30 milijardi dolara ili 2,88 dolara po akciji, prenosi CNBC.

Kompanija je saopštila da ima 269,6 miliona pretplatnika na globalnom nivou, što znači da je broj pretplatnika porastao za 9,32 miliona u odnosu na pretnodni kvartal.

Rezultati Netfliksa za prvi kvartal 2024. su u svim kategorijama nadmašili očekivanja agencije LSEG koja je očekivala prihod od 9,28 milijardi dolara, zaradu po akciji od 4,52 dolara i ukupno 264,2 miliona pretplatnika.

Netflix je u saopštenju akcionarima označio rezultate kao "dobar početak 2024. godine" i dodao da je njegova operativna marža porasla za sedam odsto, na 28 odsto.

Kompanija predviđa da će njeni prihodi u fiskalnoj 2024. porasti između 13 i 15 odsto, kao i da će operativna marža iznositi 25 odsto.

U saopštenju se dodaje da firma ubuduće neće saopštavati podatke o broju pretplatnika, već će se fokusirati pre svega na prihod i operativnu maržu.

Podsećamo, "Netflix" od prošle godine naplaćuje svojim korisnicima deljenje lozinke. 

Procenjuje se da je poslednjih godina više od 100 miliona ljudi širom sveta koristilo lozinku koju su sa njima podelili prijatelji ili članovi porodice, a da nisu morali da plate. 

Slab rast broja pretplatnika u 2022. godini, kao i gubitak starih, naveo je kompaniju da promeni raniju praksu i privoli one koji su njihove usluge besplatno koristili, da počnu da plaćaju.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Kultura