EXIT 2025: Subota na Curious X stejdžu i ritam koji menja pravila
Komentari
17/07/2025
-13:20
Dvadeset pet godina EXIT festivala – četvrt veka muzike, ideja i zajedništva. Petrovaradinska tvrđava je i ove godine bila domaćin desetinama hiljada ljudi iz celog sveta, ali subota, 12. jul, imala je svoju posebnu frekvenciju. Ne samo zbog izvođača, već zbog prostora u kojem se muzika nije samo slušala – već doživljavala.
Jedna od najposećenijih tačaka večeri bila je IQOS Curious X bina, koja je od ranih večernjih sati privlačila publiku željnu nečeg drugačijeg. Već izdaleka, pažnju je mamilo neonsko svetlo sa natpisom "Curious?", koje je pulsiralo u ritmu muzike i jasno davalo do znanja da se tu dešava nešto posebno. I zaista – atmosfera je bila naelektrisana još tokom uvodnih DJ setova, a do trenutka kada su se na sceni pojavili prvi izvođači, prostor ispred bine bio je ispunjen.
Promo/Direct Media/WARP Studio/Vladimir Veličković
Iva Lorens i ANDR prvi su izašli na binu i dodatno podgrejali atmosferu modernom interpretacijom pesme "Da zna zora". Njihov nastup bio je ritmičan, emotivan i vizuelno upečatljiv – publika je reagovala bez zadrške. Džordži i Neda nastavili su u istom duhu, donoseći "Hajde Jano" u verziji koja je zvučala kao da je stvorena za festivalski podijum. A kada su Angellina i Mapo Keys preuzeli scenu sa "Čaje Šukarije", sve je kulminiralo – svetla, konfeti i masa koja je igrala kao jedno. Bina je u tom trenutku postala epicentar festivala.

Promo/Direct Media/WARP Studio/Vladimir Veličković
U pauzama između nastupa, posetioci su svraćali do koktel bara, gde su se služili osvežavajući kokteli na bazi rakije – detalj koji je dodatno zaokružio koncept Curious X-a: poznato, ali u novom kontekstu. Tu su bili i kutak za privremene tetovaže, kao i aktivacija kroz koju su se osvajali komadi limitirane IQOS x MATES modne kolekcije inspirisane izvođenim pesmama. Svaki segment prostora bio je pažljivo osmišljen da podstakne interakciju, radoznalost i osećaj pripadnosti.
I to nije bio slučaj samo sa Curious X stejdžom. Na nekoliko lokacija širom tvrđave, punoletni posetioci su mogli da učestvuju u senzornim izazovima – mini-avanturama koje su uključivale svetlosne efekte, mirise i zadatke. Bile su to tačke koje su se otkrivale usput, ali su ostavljale snažan utisak.
Promo/Direct Media/WARP Studio/Vladimir Veličković
EXIT je i ove godine, treću godinu zaredom, bio jedini veliki evropski festival bez prodaje klasičnih cigareta. Koncept smoke-free festivala postao je deo njegovog identiteta – ne kao zabrana, već kao poziv na drugačiji izbor. U tom kontekstu, IQOS, kao brend koji je postao sinonim za bolje odluke, bio je prisutan i kroz sadržaje koji su se prirodno uklopili u festivalsku dinamiku – od bine, preko umetničkih i modnih aktivacija, do prostora za predah i istraživanje.
Komentari (0)