Fudbal

Vladimir Lučić i Nebojša Žugić najavljuju još bolju godinu za Telekom Srbije i Arena Channels Group

Komentari

Autor: Euronews

31/12/2021

-

19:16

Vladimir Lučić i Nebojša Žugić najavljuju još bolju godinu za Telekom Srbije i Arena Channels Group
Vladimir Lučić i Nebojša Žugić najavljuju još bolju godinu za Telekom Srbije i Arena Channels Group - Copyright Printscreen/Arena sport

veličina teksta

Aa Aa

Kraj godine je vreme za sumiranje rezultata. Za medijsku kuću Arena Channels Group 2021. bila je više nego uspešna, ali i obavezujuća da naredna bude još bolja. Ostvareni su rezultati za ponos.

Krenimo redom…

Televizija Arena sport je 21. maja, tokom finalne utakmice Kupa Srbije između Crvene zvezde i Partizana, ostvarila najveći zabeleženi rejting u istoriji od kada se vrše merenja gledanja kablovskih emitera. Sa ukupnim udelom gledanosti od 29,06 odsto, prema podacima firme "Ej-Dži-Bi Nilsen", naša televizija ostvarila je teško dostižan cilj i televizijama sa nacionalnom frekvencijom.

U konkurenciji emitera koji svoj program plasiraju putem kabla, naš novi program, rezervisan za prenose ekskluzivnog sadržaja - TV Arena Premium 1, zauzima četvrtu poziciju. Ispred se nalaze samo tri nacionalna kanala. Prosečna gledanost je od prvog kvartala godine u stalnom rastu, od 1,7 do trenutnih 2,6 odsto.

U samom vrhu gledanosti su i naši filmski, serijski i muzički programi. Sa više od 3.350.000 korisnika, medijska kuća Arena Channels Group apsolutni je lider u regionu.

O svemu ovome, ali i novim projektima poput Premiejr lige i Blumberga…, u specijalnoj emisiji emitovanoj u novogodišnjoj noći, govorili su generalni direktor Telekom Srbija, Vladimir Lučić i generalni direktor Arena Channels Group, Nebojša Žugić.

"Ne možemo da budemo nezadovoljni onim što je postignuto u prethodnoj godini. Da li može bolje? Uvek može bolje. Mislim da smo ove godine napravili odskočnu dasku za godine koje su pred nama", počeo je generalni direktor ACG, Nebojša Žugić.

S njim se usaglasio i prvi čovek Telekom Srbije, Vladimir Lučić.

"Ljudi koji me poznaju znaju da sam uvek bio za ofanzivan nastup na tržištu. Generalno, mi imamo potencijal za ofanzivu. Imamo kapaciteta, od telekomunikacionih, finansijskih do ljudskih da osvajamo tržište. Uz TV Arenu sport sam od 2011. godine i uvek sam smatrao da treba da bude medijski lider u regionu i jedinstveno mesto na kojem će se emitovati, i biti koncentrisan sav kvalitetan sport. Žao mi je što TV Arena sport nije radila po tom planu od ranije, ali od kada je Nebojša Žugić došao, televizija se transformisala i u tom ofanzivnijem smislu. To daje rezultate. I sada, sa ove distance, može da se konstatuje da je ACG medijski lider u regionu, kada gledate zemlje bivše Jugoslavije. ACG se pored sporta, proširila i na drugde medijske sfere, filmske i serijske. TV Arena sport je postala deo Telekoma Srbije na koji smo svi ponosni", rekao je Lučić.

Izuzetno uspešna godina je iza ACG, a ona je plod ranije napravljenog plana.

"Mi smo se za ovo pripremali tri godine. Konstantno radimo u pravcu rasta i širenja na tržištu. Da bismo to postigli morali smo, pre svega kroz sport i kupovinu kontenta, da obezbedimo nešto što je kvalitetno da bi ostali segmenti mogli da se razvijaju. Pomenute serije su isto dale jedan ogroman zamajac celoj priči, jer je njihova popularnost definitivno oborila sve rekorde gledanosti. Ako tome pridodamo i tri muzička kanala Toxik, kada dodamo Balkan trip, Agro televiziju, Euronews, imamo jedan kompletan program, koji zadovoljava sve ukuse. To nije bilo lako napraviti, ali kada se radi - mogu se očekivati rezultati", ocenio je Žugić.

O uspesima TV Arena sport najbolje svedoče zvanični podaci. Dovoljno je reći da je TV Arena sport 25. maja, za vreme prenosa utakmice finala Kupa Srbije između Crvene zvezde i Partizana, zabeležila najveći rejting od kada se vrše merenja gledanosti kablovskih emitera.

"Podaci su impozantni, s obzirom na to odakle smo počeli, kakva je bila startna pozicija pre tri i po godine i koliko je bila zapostavljena ta ofanzivna taktika. Više sam puta pomenuo da je TV Arena sport bila u isključivoj defanzivi kada je u pitanju konkurencija. To je bila odluka tadašnjeg menadžmenta, ne samo TV Arena sport , već i Telekoma Srbije. Nekako se sve preokrenulo dolaksom Vladimira Lučića, a onda i mojom, kao tim smo radili od početka, stalno se konsultovali, davali podršku jedan drugome. Stvarno hoću da se zahvalim Vladi što je prepoznao i što mi je dao puno podršku, jer bez njega ovaj rezultat ne bismo nikada ostvarili", dodao je čelnik ACG.

Kupovina najboljih liga sveta nije samo trošak o kojem se češće u javnosti priča, već takvi projekti donose i ozbiljan profit na duže staze.

"Naravno. Najmanje volim kada se poslovi ne završe do kraja. Mi smo uspeli, sportskim žargonom da kažem, da odigramo do kraja i uspemo u onome što nam je oduvek bila želja da najkvalitetniji fudbal imamo isključivo na TV Arena sport , od Slovenije do Severne Makedonije. To nam daje mogućnost kvalitetnog razvoja u narednih šest godina. Upravo je dugoročnost tih ugovora poseban kvalitet. Kada potpišete ugovor na tri godine, već posle dve morate da razmišljate da li ćete pobediti u borbi za nastavak saradnje. Sada imamo dovoljno vremena za krucijalan kontetn, kao što su Premijer liga, španska liga ili NBA, da na dobar način promovišemo u regionu. Preokret koji se dogodio u fudbalu definitivno će pozicionirati TV Arena sport u sva domaćinstva, pogotovo od juna kada počnemo da prenosimo Premijer ligu. Ne vidim domaćinstvo koje od Slovenije do Severne Makedonije neće želeti TV Arena sport , bilo kroz kablovsku ponudu, bilo kroz Arena Cloud. To je ogromna snaga u budućim prihodima, a da ne pričamo o tome što će Telekom Srbija doći do novih korisnika u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori", naveo je Lučić i dodao:

"Konkurencija je 12 godina gradila imidž na Premijer ligi, a ona će se od leta prenositi kod nas. Mi ćemo ceo projekat raditi na kvalitetniji način, prenosićemo sve utakmice, a pokrenućemo još dodatnih kanala. Prirodno je da sav dobar sport bude kod nas", rekao je generalni direktor Telekom Srbija.

Kupovina prava na prenose utakmica Premijer liga nije bila smao sstvar prstiža, već po rečima Nebojše Žugića, i veliki poslovni poduhvat koji će se vrlo brzo isplatiti.

"Premijer liga nije samo stvar prestiža, već jedna odlična poslovna odluka koja će donositi benefit minimum naprednih šest sezona. Prihodovaćemo na razne načine, kroz sponzorstva, oglašavanja, popularnost televizije raste, samim tim i potražnja, a ona povlači cenu. Sve je jedno sa drugim jako povezano, tako da nije samo stvar prestiža. Ali, imati najkvalitetniju ligu na svetu, svakako imponuje kući koja je poseduje. Siguran sam da smo napravili fenomenalan potez i siguran sam da će i naši partneri iz Premijer lige biti prezadovoljni kako ih prezentujemo na ovim prostorima", rekao je Žugić.

TV Arena sport je u 2021. dobila i nove prostorije, veći reprezentativni studio, komentatorske kabine i sve ono što treba i mora da prati jednog medijskog giganta. Pohvala za brodkasting prenose stizale su sa svih strana, od UEFA do ATP, organizacija sa najvišim mogućim standardima u svetu sporta.

"Stalno ponavljam, ogromna podrška predsednika Aleksandra Vučića i Vlade Republike Srbije, kao i podrška države koja kroz svoj institucije daje sportu – donosi rezultat. Mi smo na poslednjim Olimpijskim igrama imali medalja kao na svim Igrama zajedno do promene vlasti i to dovoljno govori o tome koliko se nekada ulagalo, a koliko se sada ulaže u sport", naglasio je generalni direktor ACG.

Podršku Telekoma Srbije imali su i fudbaleri, koji su se u dramatičnoj završnici kvalifikacija plasirali na Svetsko prvenstvo u Kataru.

"Tu podršku smo pojačali u 2021. Pred prava koje smo uzeli, postali smo generalni sponzori FSS, što nismo bili 15 godina. Mislim da smo im doneli sreću", rekao je Lučić.

O tome koliko je TV Arena sport cenjena kod svojih poslovnih partnera, govori i činjenica da su prvi ugovori Serije A i Lige 1, van Italije i Francuske, potpisani upravo sa ACG.

"To je pokazatelj koliko mi vredimo u očima naših partnera i svakako dodatna motivacija da nastavimo dobro i kvalitetno da radimo", ponosno je naglasio Žugić.

Zahvaljujući TV Arena sport i Telekomu Srbije na fudbalskim terenima u Superligi od ove sezone dostupna je i VAR tehnologija. Uz to, realizacija prenosa u produkciji TV Arena sport je na najvišem mogućem svetskom nivou.

"Ponosimo se tim projektom, koji je zajednički TV Arena sport i Telekoma Srbija. Mi smo do svakog stadiona sproveli optiku. Reportažna kola više nisu potrebna i to je koncept budućnosti. Mi ćemo i u halama početi da montiramo kamere, koristeći našu snagu da faktički svuda imamo izgrađenu optičku mrežu i savremene tehnologije. Dovoljno je samo da postavite kamere i daljinski da upravljate. Mislim da će i neke niže lige koje nismo da gledamo sada biti dostupne", objasnio je Lučić.

Veliku popularnost u prethodnoj godini doživeo je i kanal Superstar.

"Mi smo pre tri godine napravili plan da budemo nosioci produkcije u regionu. To smo i uspeli. Sa zadovoljstvom možemo da kažemo da je Superstar kanal, jedna vrsta srpskog HBO, kombinacije dobrog filma i serije, sada ubedljivo najgledaniji od svih kablovskih kanala u Srbiji. Što se tiče produkcije, naše serije su postale prepoznatljive po kvalitetu. Ono što smo se trudili, a što je nedostajalo srpskoj kinematografiji jeste internacionalizacija serija. Ako pogledate koncepte naših serija, ona možete primetiti da su one pravljene da budu lako shvatljive bilo gde u svetu. Prvi put od SFRJ mi počinjemo da prodajemo serije svuda u svetu. 'Državnog službenika' smo prodali najpopularnijoj platformi u Brazilu, koja ima više od 30 miliona korisnika, a trenutno se na istoj seriji radi i sinhronizacija na španski. Određen broj serija smo već rasprodali po Evropi", rekao je Vladimir Lučić, dok se Nebojša Lučić nadovezao:

"Slika Srbije se svakako popravlja iz dana u dan. I u spoljnopolitičkom, ekonomskom smislu, kroz sport… Isto tako i kroz filmsko-serijski program možemo pokazati lepe strane Srbije. Sve to činimo i kroz još jedan kanal – Balkan trip, koji promoviše turizam u Srbiji. Ceo region može da vidi lepote ove zemlje. Sve to radimo u duhu promocije lepota Srbije".

Generalni direktor Telekoma Srbije, Vladimir Lučić, najavio je i projekat "Blumberg".

"S ponosom mogu da kažem da smo partneri sa Blumbergom. To je brend koji se bavi ekonomskim vestima. To je veći projekat od Euronewsa. Regionalni centar će biti u Beogradu. Mislim da će taj projekat pospešiti našu privredu", objasnio je čelnik Telekoma.

Vladimir Lučić i Nebojša Žugić izrazili su veliko zadovoljstvo svime urađenim u prethodnom periodu, najavivši u novogodišnjoj noći nove velike projekte i još bolje rezultate, kako Arena Channels Group, tako i Telekoma Srbije. 

Euronews Srbija je u vlasništvu Arena channels grupe koja je deo Telekoma Srbija.

Komentari (0)

Sport