"Air Serbia" je u 2025. prevezla milionitog putnika: Otkrivamo najtraženije destinacije ovih dana i za letnju sezonu
Komentari30/04/2025
-20:45
Kompanija "Air Serbia" prevezla je prošle nedelje milionitog putnika u ovoj godini. Nekoliko dana kasnije pojačali su i svoju flotu još jednim novim avionom. Uspesi kompanije i novosti koje donosi u svom poslovanju privlače pažnju javnosti.
O tome do kojih će novih destinacija leteti i kakve popuste pripremaju za letnju sezonu, za Euronews Srbija je govorio Bojan Aranđelović, viši menadžer za planiranje i optimizaciju rada letenja.
Prvomajske praznike građani provode u zemlji, ali sve češće i van zemlje, pa u skladu s tim postoje i atraktivne destinacije na koje se leti "Air Serbia-om" ovih dana.
"Kao što je bilo reči u prethodnom prilogu i mi isto tako očekujemo povećan intenzitet saobraćaja i samim tim broj putnika. Za prvomajske praznike, kao i svake godine, najpopularnije destinacije do kojih 'Air Serbia' leti su Lisabon, Barselona, Madrid, Malta, Kipar, Rim, Napulj, Bari i mnoge druge. U ponudi je veliki broj destinacija koje su naše putnici mogli da odaberu za prvi maj", kaže on.

Euronews Srbija
Svi ovi putnici dolaze posle milionitog u ovoj godini, a to se ove godine dogodilo ranije nego prethodne.
"Ove godine smo prevezli milionitog putnika nekoliko dana ranije nego protekle godine. To za kompaniju definitivno jeste potvrda svega onoga što smo radili u godinama nakon pandemije, u godinama koje su za nas značile veliki rast i razvoj. Poverenje naših putnika je zapravo to i opravdalo i osluškujući njihove potrebe i tržište nastojali smo da nastavimo tim putem i da nastavimo da jačamo našu mrežu linija, da povećavamo broj destinacija do kojih letimo, da unapređujemo putničko iskustvo i uslugu koju naši putnici mogu da iskuse na našim letovima, ali isto tako pre i posle leta", kaže on i dodaje:
"Stavili smo veliki fokus na operacije, na to da one budu efikasnije i, naravno, unapređene iz godine u godinu. Neminovno, ovo, ne samo za nas kao kompaniju i za naše putnike u kontekstu dostupnosti broja destinacija, znači i mnogo za privredu i ekonomiju države Srbije, budući da, između ostalog, jedan od ključnih faktora je indeks povezanosti jednog grada, jedne zemlje, pa samim tim kako se 'Air Serbia' razvija i raste, tako to ima i pozitivan efekt na ekonomiju u globalu", kaže Aranđelović.
Gostovanje Bojana Aranđelovića u celosti pogledajte u video prilogu.
Komentari (0)