Biznis vesti

Glovo imenovao novog generalnog direktora za Srbiju

Komentari
Glovo imenovao novog generalnog direktora za Srbiju
Glovo imenovao novog generalnog direktora za Srbiju - Copyright Promo/Raša Aleksić

Autor: Euronews Srbija/PR

16/12/2025

-

13:00

veličina teksta

Aa Aa

Kompanija Glovo, jedna od vodećih tehnoloških platformi u Evropi, Centralnoj Aziji i Africi, imenovala je novog generalnog direktora za Srbiju, Dušana Lazića. Tokom dve godine rada u kompaniji, pokazao je zavidne liderske sposobnosti i ostvario impresivne rezultate u analitici, operacijama i finansijskoj strategiji. Dušan Lazić preuzeo je funkciju generalnog direktora nakon uspešnog vođenja ključnih pozicija koje su direktno oblikovale razvoj kompanije u regionu.

* Čestitamo na novoj poziciji generalnog direktora Glova u Srbiji! Kakav je osećaj stupiti na ovu poziciju?

Lazić: Hvala vam! Velika je čast i još veća odgovornost koju sam u potpunosti spreman da preuzmem. Srbija predstavlja izuzetno dinamično tržište, sa korisnicima i partnerima koji očekuju praktičnost, brzinu i inovacije. Glovo već uživa snažno prisustvo u Srbiji, a moj fokus biće na pokretanju sledećeg uzbudljivog poglavlja. Ostajemo duboko posvećeni suštini našeg poslovanja i svim akterima koji su u njega uključeni. Novu poziciju ne doživljavam isključivo kao vođenje poslovanja, već prvenstveno kao građenje snažnih odnosa među svim stranama koje Glovo povezuje, ali i otključavanje punog potencijala na važnom tržištu kao što je Srbija.

* Unapređeni ste interno nakon što ste obavljali nekoliko pozicija u Glovu. Kako vam to iskustvo pomaže u novoj ulozi?

Lazić: Prethodna iskustva u Glovu su mi dala sveobuhvatni pogled na poslovanje. Moje iskustvo je obogaćeno uspešnom saradnjom sa brojnim saradnicima i partnerima kroz operativne i finansijske timove. Rad na brojnim zaduženjima u kratkom ali veoma intenzivnom periodu, omogućio mi je da donosim brze i dobro utemeljene odluke, da rano predvidim izazove i da ostanem u potpunosti u toku sa dešavanjima na terenu. Čvrst temelj koji sam izgradio mi omogućava da sa jasnom vizijom i samopouzdanjem pristupim novoj ulozi generalnog direktora.

Promo/Raša Aleksić

 

* Koji će biti vaši prvi prioriteti u novoj ulozi?

Lazić: Moj neposredni fokus biće da slušam i učim od ljudi koji svakodnevno oblikuju posao - naši timovi, partneri i naravno, korisnici. To je najbrži način da shvatimo šta funkcioniše, šta možemo poboljšati i kako da Glovo iskustvo učinimo još funkcionalnijim i prijatnijim. Verujem da svako tržište ima svoj jedinstveni ritam, pa tako i Srbija. Paralelno ću se snažno fokusirati na jačanje naše raznolike ponude. Raznovrsnost je ključna prednost Glova i imamo veliku priliku da dodatno povećamo njen značaj u Srbiji. Krajnji cilj je da isporučimo dosledno i intuitivno korisničko iskustvo koje nas drži ispred očekivanja. Na ovaj način pozicioniramo Glovo kao prvi izbor za ispunjavanje potreba korisnika.

* Šta mislite da srpsko tržište čini jedinstvenim za Glovo?

Lazić: Otvorenost ljudi da probaju nove stvari, u kombinaciji sa snažnom lokalnom gastrokulturom. Srpska kuhinja je autentična i veoma voljena, ali su korisnici istovremeno spremni da probaju nove stvari - ta ravnoteža je velika prednost. Srpski korisnici cene kvalitet i brzinu, ali im je bitna i lokalna povezanost, znajući da im je omiljena pekara, pijaca ili restoran na samo jedan dodir. To stvara izuzetnu priliku za Glovo da poveže praktičnost tehnologije sa autentičnošću lokalnih biznisa. Naravno, ovo se ne odnosi samo na restorane i hranu, već i na trgovinu i uslužni sektor uopšte. Srbija je takođe tržište koje beleži brz i značajan rast, što je čini dinamičnim i strateški važnim centrom za ceo region.

Promo/Raša Aleksić

 

* Gde vidite najveće prilike za rast?

Lazić: Vidim dve velike prilike. Prva se odnosi na nastavak širenja baze korisnika kroz kreiranje tehnoloških rešenja koja odražavaju stvarne potrebe srpskih potrošača. Potrošači u Srbiji imaju jasna očekivanja kada je reč o kvalitetu i pouzdanosti, a na nama je da oblikujemo naš proizvod tako da isporuči najbolje korisničko iskustvo.
Drugu priliku vidim u daljem razvoju naše ponude. Ono što izdvaja Glovo jeste to da smo od samog početka platforma koja pruža usluge u brojnim kategorijama. Mi smo mnogo više od dostave hrane - pokrivamo nabavku namirnica, apoteka, maloprodaju, svakodnevne potrepštine. To uključuje i male, ali značajne trenutke, poput jutarnje kafe ili poklona u poslednjem trenutku. Glovo pruža usluge koje su jednostavne i istovremeno obuhvataju sve više svakodnevnih rutina naših korisnika.

* Glovo sarađuje sa brojnim saradnicima. Kako ćete obezbediti da su sve strane zadovoljne?

Lazić: U tome je zapravo suština našeg poslovnog modela. Svaki partner ima različita očekivanja, a uloga generalnog direktora je da obezbedi sistem koji stvara vrednost za sve njih. Moj pristup je direktan - održavam otvorenu komunikaciju, brzo reagujem na povratne informacije i donosim odluke koje jačaju ekosistem u celini. Kada poslujete transparentno i  dosledno, brzo gradite poverenje. Naravno, stečeno poverenje mora da se održava. Mi ga čuvamo i negujemo tako što neprekidno i neumorno radimo na modernizaciji i optimizaciji naše platforme. Glovo širi domet lokalnih biznisa, pospešuje mikroekonomiju u zajednicama i stvara stvarnu vrednost na tržištu. Upravo to obezbeđuje da svi akteri ostanu angažovani i zadovoljni.

* Koja je vaša dugoročna vizija za Glovo u Srbiji?

Lazić: Želim da Glovo postane izbor broj jedan za "sve što vam treba, dostavljeno na kućnu adresu". Osnovna ambicija je neupitna – praktičnost u svakoj relevantnoj kategoriji, uz korisničko iskustvo koje je brzo, intuitivno i zaista izgrađeno u skladu sa potrebama korisnika u Srbiji. Moja vizija prevazilazi sam proizvod. Želim da Glovo bude poželjno mesto za rad, koje pruža mogućnost i otvara prilike za dalji profesionalni napredak.

Takođe, želim da budemo partner broj jedan lokalnim biznisima. To znači da nas vide kao pouzdanog saradnika koji im pomaže da prošire svoj domet, modernizuju poslovanje i budu konkurentni u digitalnom prostoru. Ako nastavimo da dosledno isporučujemo izuzetno korisničko iskustvo, uz visoko angažovan i efikasan tim, rezultati ne mogu da izostanu. To je ono što će održati Glovo ispred drugih i učiniti ga trajno relevantnim u zemlji.

* I za kraj - šta je vaša omiljena Glovo porudžbina?

Lazić: Ovo je uvek najteže pitanje, jer je izbor zaista ogroman. Jutra obično počinjem espresom i svežim pecivom. Tokom dana često biram nešto zdravije, poput dobre salate ili nečeg laganog. Takođe puno namirnica naručujem tokom nedelje, naročito kada treba brzo da dopunim zalihe ili uzmem nešto neophodno. Naravno, ne mogu da preskočim klasike srpske kuhinje poput ćevapa ili dobre pljeskavice, to je uvek siguran izbor. Ako završavam dug dan, onda su klasik burger i pomfrit savršena odluka. To je lepota Glova - šta god da vam treba, hrana, namirnice ili osnovne potrepštine, sve je na samo jedan dodir.

Komentari (0)

Biznis