Biznis vesti

Lučić: Telekom u martu demonstrira snagu, 5G u drugoj polovini 2022. godine

Komentari

Autor: TV Prva, Tanjug

27/12/2021

-

10:40

Lučić: Telekom u martu demonstrira snagu, 5G u drugoj polovini 2022. godine
Lučić: Telekom u martu demonstrira snagu, 5G u drugoj polovini 2022. godine - Copyright Tanjug/Jadranka Ilić

veličina teksta

Aa Aa

U prva četiri meseca 2022. godine Telekom Srbija će demonstrirati svoj veliki finansijski kapacitet, i tek će se videti u javnosti snaga Telekoma Srbije, izjavio je danas generalni direktor te kompanije Vladimir Lučić.

On, u izjavi za TV Prvu, nije naveo detalje, ali je potvrdio da je za tu demonstraciju finansijskog kapaciteta mart ključni mesec. Lučić je rekao da broj korisnika Telekoma Srbije raste iz meseca u mesec, a da se još veći rast očekuje od sledećeg meseca kada na kanale te kompanije pređu prenosi Engleske Premijer lige.

Telekom Srbije aktivnosti od 5G mreže u Srbiji očekuje u drugoj polovini 2022. godine, poručio je on. Dodao je da je u tri poslednje godine Telekom Srbija dosta investirao u 4G mrežu, te da je 85 odsto Srbije pokriveno kvalitetno. Istakao je da je preko 1.000 baznih stanica postavljeno samo 2021. godine, i dodao da je i za 5G značajno da se optikom došlo do njih.

Ocenio je da će Telekomu Srbija za dobar start u 5G pomoći strateški ugovori sa Vodafonom, koji je najbrže rastuća 5G mreža u svetu i Evropskom investicionom bankom, koja je odlučila da sa Telekomom investira u 5G.

"Telekom je jači nego ikad i vredi više nego ikad"

"Telekom je jači nego ikad i vredi više nego ikad jer ne postoji ništa što može da se desi u narednih deset godina što može da uzdrma naše poslovanje, izjavio je generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić.

"Mi ćemo biti lideri u telekomunikacionim uslugama i u Srbiji i u regionu", rekao je Lučić sinoć za TV Pink.

Komentarišući uspehe koje je u 2021. godini ostvario Telekom Srbija, posebno sa stanovištva rivalstva sa Junajted grupom, Lučić je rekao da Junajted grupa "ne plaća samo određene analitičare, političare i radnike da iznose neke informacije koje bi oni koristili", već i desetine milione evra kojima plaća razne lobiste, agencije po svetu, advokatske kancelarije i međunarodne detektivske agencije sa ciljem da unize Telekom na međunarodnom nivou".

Lučić tvrdi da Junajted grupa na taj način pokušava da spreči određenu finansijsku instituciju da s Telekomom Srbija napravi aranžman ili probaju da ubede nekog od nosilaca sportskih prava da sa Telekomom Srbija raskine ugovor.

"Faktički se sada vidi koliko se sve otkrilo. Uzrok čitavog sukoba bio je što je igrom raznih političkih igara i situacija u Srbiji od 2001. godine i pasivnosti Telekoma, bila jedna paradoksalna situacija. Telekom je dao u početku gotovo simboličnu cenu svojoj konkurenciji da koristi infrastrukturu, pre svega SBB-u i drugim kablovicima i oni su, koristeći potpuno ilegalno u početku infrasturkturu Telekolma elektroprivrede izradili mrežu. Ono što je bilo najgore, Telekom uopšte nije puštao te servise", rekao je Lučić.

Kako je dodao, oni nisu ni prikazivali pravi broj korisnika Poreskoj upravi, pa je, kako navodi, bilo elementarne utaje poreza. Lučić je dodao da su kablovski operateri zauzeli tržište i napravili kartelsko udruženje, gde je SBB kao lider tog kartelskog udruženja napravio niz kanala.

"Mi smo došli u situaciju da 2018. godine da imamo manje od jedan odsto tržišnog učešća u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, a SBB je svake godine kupovao po nekog kablovskog operatera i dodatno se širio, i da nam je tržište bilo dosta slabo. Mi bismo, da smo nastavili tako, nestali iz fiksne telefonije", naveo je Lučić.

Međutim, kako je dodao, Telekom Srbija je onda napravio novi pravac razvoja, ali su tada krenuli i napadi.

"Mi smo od ove godine lideri u televizijskom tržištu. Imamo preko milion korisnika i to akvizicijom kablovskih operatera, izgradnjom optičke mreže i ulaganjem u sadržaj", naglasio je Lučić.

On je dodao da je Telekom Srbija počeo da uzima korisnike konkurenciji.

"Oni su prvo krenuli na našu kompaniju, prvo medijski, pa zatim i medijsko-politički, a onda i lobistički. Svi ti pokušaji slabo uspevaju jer je istina jedna. Bilo koji analitičar sa strane, koji bi pogledao sve što smo uradili, video bi da je to u skladu sa međunarodnim trendom", naveo je Lučić.

On je dodao da kada je Telekom Srbija spojio kablovske operatere i sve konsolidovao 2021. godine, povećao je prihod u odnosu na 2018. godinu za 21 odsto. Ocenio je da njihova konkurencija smatra da ima nekoliko meseci da destablizuje Telekom i ubedi Premijer ligu da ne ide sa Telekomom. On je naglasio da je Telekom, međutim, potpisivanjem nekoliko ugovora pokazao suprotno.

Komentari (0)

Biznis