Poznati

Ko je "Gospodin Zver": Sve o najpopularnijem jutjuberu na svetu kog prati više od sto miliona ljudi

Komentari

Autor: Insider

25/11/2022

-

23:24

Ko je "Gospodin Zver": Sve o najpopularnijem jutjuberu na svetu kog prati više od sto miliona ljudi
Ko je "Gospodin Zver": Sve o najpopularnijem jutjuberu na svetu kog prati više od sto miliona ljudi - Copyright Prinstscreen YouTube/MrBeast

veličina teksta

Aa Aa

Feliks Kjelberg, poznatiji po svom Jutjub nadimku "PewDiePie" više nije najpraćeniji kreator na toj platformi. Njegovo mesto zauzeo je "MrBeast", 24-godišnji Džimi Donaldson koji trenutno ima više od 112 miliona pratilaca, za oko hiljadu više od nekadašnjeg lidera.

Bilo je samo pitanje trenutka kada će Feliks ustupiti svoje mesto nekome drugom, budući da već neko vreme govori o tome kako razmišlja o odlasku u penziju. Nedavno se sa suprugom Marcijom, koja je i sama Jutjuberka, preselio u Japan i počeo da objavljuje sasvim drugačije sadržaje od onih koji su ga proslavili.

Umesto igara, sada su njegovi videi uglavnom posvećeni njegovom novom domu i avanturama u koje odlazi sa svoja dva psa.

S druge strane, MrBeast svakim novim videom se trudi da nadmaši sam sebe.

Mnogi koji vole takmičarske rijaliti programe, ali ne žele da provedu 45 minuta dnevno gledajući ko će se zaljubiti, posvađati ili potući, već samo ko će kući otići bogatiji za nekoliko stotina hiljada dolara, svakako će pronaći sadržaj za sebe među njegovim videima.

"Proveo sam 50 dana živ zakopan", "Poslednji koji napusti krug osvaja 500.000 dolara", "Squid Game u stvarnom životu, pobednik ide kući s 456.000 dolara", sve su to vizuelni prikazi kojima mladi Džimi pokušava da zaustavi beskrajno "skrolovanje" i privuče nas da kliknemo. 

Prinstscreen YouTube/MrBeast

 

Ali ko je zapravo MrBeast? Rođen je 7. maja 1988, detinjstvo je proveo u Severnoj Karolini gde je završio privatnu hrišćansku srednju školu. Prvi video na Jutjubu objavio je sa samo 13 godina, u februaru 2012. Prvih nekoliko godina pokušavao je da pobedi algoritam te platforme kako bi prikupio što više pratiaca i pregleda, ali mu to nije polazilo za rukom. 

Imao je nekoliko faza. Prvo je igrao popularnu videoigru Minecraft, pa nakon toga Call of Duty, pa je pokušavao da proceni bogatstvo drugih Jutjubera i komentariše dramatične odnose među drugim kreatorima. 

U to vreme retko se pojavljivao pred kamerom. U to vreme upisao je i studije, ali je izdržao samo dve nedelje, pa se ispisao rekavši svojoj majci: "Radije bih bio siromašan nego radio bilo šta drugo osim Jutjuba". Majka zbog toga nije bila presrećna pa ga je naterala da s 18 godina napusti roditeljski dom i počne da živi samostalno. 

Prvi viralni video snimio je 2017. i u njemu pokazao kako broji do 100.000, za što su mu, rekao je, bila potrebna 44 sata. Tada je shvatio šta je ono što će mu doneti preglede.

Tako je 10 sati gledao spot kreatora Džejka Pola "It's Everyday Bro", a onda vrteo fidžet spiner 24 sata čime je došao do prvog miliona pratilaca. 

Sada ima nekoliko vrsta videa za koje se unapred zna da će postati viralni. Među njima su različiti izazovi, a neretko i snimci kako deli novac nasumičnim ljudima koje sreće u različitim situacijama. 

U jednom videu je čak otvorio prodavnicu automobila, a onda sve njih podelio besplatno. Kako mu je kanal rastao, uspeo je da zaposliti svoje prijatelje iz detinjstva koji mu pomažu, a svi oni postali su popularni zbog pojavljivanja u videima. 

S obožavaocima, za razliku od drugih popularnih kreatora, deli samo sitnice iz privatnog života. Otkrio je da boluje od Kronove bolesti i da je trenutno u vezi s Teom Bujsen, strimerkom na društvenoj mreži Tvič. 

Prinstscreen YouTube/MrBeast

 

Mediji su o njemu pisali i kada je otvorio restoran koji je plaćao ljudima da u njemu jedu, a nakon toga i franšizu MrBeast Burger u više gradova širom Amerike.

Ali takav uspeh nije postigao bez kontroverzi, jer je čak 11 njegovih zaposlenih za New York Times otkrilo da je bilo izuzetno teško raditi za njega. 

On, međutim, kaže da je perfekcionista koji je spreman da potpuno odbaci video na koji je potrošio čak i nekoliko stotina hiljada dolara i više od nekoliko meseci rada. 

Komentari (0)

Magazin