Gajić: O korišćenju stanične zgrade u Novom Sadu brinula Infrastruktura Železnice sedam meseci pre pada nadstrešnice
Komentari
31/07/2025
-10:03
Predsednik Narodne stranke, advokat Vladimir Gajić, oglasio se na društvenoj mreži "X" sa novim informacijama o upravljanju zgradom železničke stanice u Novom Sadu, kao i o brzoj pruzi Novi Sad-Subotica.
On je naveo da se o kretanju putničkih vozova koji koriste stanicu Novi Sad kao javni objekat brinula Infrastruktura železnice Srbije, sa predsednikom Skupštine Nebojšom Bojovićem i izvršnim direktorom Milutinom Miloševićem na čelu, sedam meseci pre pada nadstrešnice na stanici 1. novembra 2024. godine.
"Novim zvaničnim telegramom broj 8F od 1. marta 2024. godine garantovana je ponovo bezbednost kretanja putnika kroz železničku stanicu Novi Sad. Ovaj zvanični telegram izdat je na osnovu Ugovora o korišćenju javne železničke infrastrukture za 2024. godine kojim je Srbijavozu garantovano da putnički vozovi mogu da koriste Železničku stanicu Novi Sad kao javni objekat dozvoljen za korišćenje putnika", piše Gajić.
On je dodao da je ovim telegramom, Infrastruktura železnice, odnosno njen Saobraćajni sektor, koji je bio pod kontrolom Milutina Miloševića, potvrdio pravo Srbijavozu da organizuje saobraćaj putničkih vozova, primanje i otpremanje putničkih vozova, kao i korišćenje stanice Novi Sad tokom rekonstrukcije, uključujući sve njene kapacitete, blagajne, koloseke, perone i pothodnike, koji su izgrađeni, dograđeni i adaptirani tokom rekonstrukcije stanice.
Takođe, Gajić piše i to da ovakva odluka garantuje da putnici mogu bezbedno da koriste staničnu zgradu, pothodnike i perone prilikom ulaska ili izlaska iz vozova koji dolaze ili kreću iz Novog Sada.
"Sve što sam do sada objavio dokazuje da je Železnička stanica Novi Sad bila otvorena kao javni objekat počev od 19. marta 2022. godine telegramom koji je potpisao Milutin Milošević i koju su putnici mogli bezbedno da koriste uz rekonstrukciju stanice, kako je zahtevano Komercijalnim ugovorom sa konzoricijumom kineskih železnica. Ovaj novi telegram od 1. marta 2024. godine potvrdio je tu činjenicu", piše on i dodaje:
"Nakon objavljivanja ovog drugog zvaničnog telegrama jasno je da je kompanija Infrastruktura zbog svoje ugovorne obaveze prema Srbijavozu iz Ugovora o korišćenju javne železničke infrastrukture za 2024. godinu posle internog prijema koji je počeo 11. juna a završen je 4. jula 2024. godine u vestibilu B železničke stanice Novi Sad prilikom njene rekonstrukcije kako bi se omogućilo kretanje putnika i korišćenje blagajni u njoj kako su Bojović i Milošević garantovali".
Telegram broj 8F od 1. marta 2024. godine potpisao je Marko Jeremić, menadžer za saobraćajne poslove, čiji je nadredjeni bio izvršni direktor Milutin Milošević, piše Gajić.
Gajić je takođe ukazao na to da skoro mesec dana objavljuje nove dokaze u vezi sa slučajem pada nadstrešnice, za koje smatra da su tužilaštvo moglo da dođe lakše nego on, jer imaju zakonsko pravo da ih pribave.
Novosadski tužioci Branislav Lepotić i Slobodan Josimović su, prema njegovim rečima, prikrili ove dokaze u predmetu nadstrešnica, čime su potencijalno počinili krivično delo iz člana 312. Zakonika o krivičnom postupku Republike Srbije, koji se odnosi na nepravilnosti u postupanju i uticaj na dokaze.
Odgovornost ne može da izbegne ni vrhovna javna tužiteljka Zagorka Dolovac, koja vodi ovu istragu i opstruiše pravdu, dodaje Gajić i zaključuje da ovakvim propustima u postupku, tužioci se rugaju porodicama žrtava nadstrešnice, a potom i građanima.
Komentari (0)