Planeta

"Er Indija" i pre tragedije bila zatrpana morem pritužbi: Mrežama kruže snimci prljavštine i ispovesti besnih putnika

Komentari
"Er Indija" i pre tragedije bila zatrpana morem pritužbi: Mrežama kruže snimci prljavštine i ispovesti besnih putnika
"Er Indija" i pre tragedije bila zatrpana morem pritužbi: Mrežama kruže snimci prljavštine i ispovesti besnih putnika - Copyright Printskrin/Instagram/mondayswithmohan

Autor: Euronews Srbija

12/06/2025

-

12:24

veličina teksta

Aa Aa

Kompanija "Er Indija", čiji je Boing 787-8 drimlajner sa 242 putnika i članova posade pao danas odmah po poletanju iz Ahmedabada, se već godinama suočava sa sve jačim kritikama zbog lošeg stanja kabina, posebno na starijim avionima (Boing 777, 787, Erbas A320). 

 

 

Česte su pritužbe na neispravna sedišta, ekrane, svetla, prljavštinu i lošu uslugu posade. Vesti u indijskim medijima i objave na društvenim mrežama ukazuju na sistemski problem, koji se pogoršava sporom obnovom flote i neadekvatnim odgovorom na pritužbe. 

Na Jutjubu i drugim mrežama lako je naći veliki broj snimaka putnika i detaljnih opisa neprijatnosti koje su doživeli. 

 

 

Iako vlasnik "Tata grupa" ulaže u modernizaciju od 2022, putnici i dalje prijavljuju značajne neprijatnosti, posebno na dugolinijskim letovima.

 

http://

 

"Er Indija" je, kako je pisao Bussines Standard u septembru 2024. nedavno izdala potpuni povraćaj novca putniku prve klase nakon što je objava na društvenim mrežama o njegovom razočaravajućem iskustvu na dugolinijskom letu postala viralna. 

Anip Patel, osnivač finansijske firme iz Čikaga "CaPatel Investments", platio je 6.300 dolara za kartu prve klase od Čikaga do Nju Delhija, ali je bio frustriran stanjem aviona i nedostatkom usluga.

U svojoj objavi na Instagramu, Patel je detaljno opisao 15-časovni let, prikazujući prljava sedišta, fleke na tepisima i pokvaren sistem za zabavu u avionu. 

"Sistem za zabavu u avionu nije radio tokom celog leta. Prva klasa je bila u lošem stanju - prljava, sa ostacima hrane i smećem u kabini, i sve je izgledalo istrošeno ili polomljeno“, objasnio je Patel. 

 

 

Takođe je rekao da 30 odsto jela sa menija nije bilo dostupno tokom leta.

Na kvalitet aviona žalio se i ministar poljoprivrede Šivradž Sing Čuhan u februaru ove godine. On je oštro kritikovao "Er Indiju", zbog toga što mu je dodelila "polomljeno“ sedište na letu od Bopala do Delhija. 

Ministar je tvrdio da kada je pitao osoblje avio-kompanije zašto je sedište koje mu je dodeljeno polomljeno. Navodno su mu rekli da je rukovodstvo ranije obavešteno o stanju sedišta i da karta ne bi trebalo da se prodaje.

Avio-kompanija se izvinila zbog "neprijatnosti“ nanete Čuhanu i uverila da će biti sprovedena temeljna istraga kako bi se osiguralo da se takvi incidenti ne ponove. Ministar civilnog vazduhoplovstva Ram Mohan Naidu takođe je primio žalbu svog kolege iz vlade i rekao da je naložio avio-kompaniji da preduzme neophodne mere.

"Rezervisao sam kartu za let Er Indije broj AI436, dodeljeno mi je sedište broj 8C. Kada sam otišao i seo na sedište, otkrio sam da je polomljeno i udubljeno. Bilo je neudobno sedeti“, napisao je na hindiju.

Na sajtovima za rezervaciju letova i društvenim mrežama moguće je naći more recenzija kroz koje se provlače zajedničke kritike uglavnom na stanje sedišta i higijenu.

Recimo, juče su se pojavile fotografije sa leta za Cirih na kojima se vide slomljeni rukohvati i ekrani koji ne rade, uz komentar da su poslužavnici prljavi. "Er Indija" je odgovorila na ovaj post na X-u, rekavši da im da će poraditi na problemu.

 

 

Komentari (0)

Svet