Biznis vesti

Sve o budućnosti industrije luksuza: Bloomberg Adria organizuje konferenciju u Porto Montenegru

Komentari

Autor: Euronews Srbija

22/09/2023

-

09:57

Sve o budućnosti industrije luksuza: Bloomberg Adria organizuje konferenciju u Porto Montenegru
Sve o budućnosti industrije luksuza: Bloomberg Adria organizuje konferenciju u Porto Montenegru - Copyright Bloomberg Adria

veličina teksta

Aa Aa

Luksuzna industrija je dinamična i neprestano evoluira kako se tržišta menjaju i potrošačke preferencije prilagođavaju. U cilju da ostanu relevantni i konkurentni, luksuzni brendovi moraju da se prilagode novim trendovima, izmenjenim navikama i motivaciji potrošača i novim tehnologijama. Jednodnevna konferencija će istražiti trenutno stanje na tržištu luksuza, analizirati nove paradigme luksuza i tehnologije, te pružiti uvide i strategije za luksuzne brendove koji žele da prosperiraju u narednim godinama.

Bloomberg Adria konferencija o budućnosti luksuza okupiće stručnjake iz raznih industrija kako bi razmotrili ključne teme i izazove sa kojima se suočava ovaj sektor. Između ostalog to su: Stephen Webster, dizajner, osnivač i kreativni direktor istoimenog britanskog brenda i predsedavajući juvelirske kuće "Garrard"; Farouk Nefzi, direktor marketinga "Feadship", svetskog lidera u proizvodnji luksuznih jahti; Ashok Som, profesor iz oblasti strategije za luksuzne brendove; David Margason, generalni direktor Porto Montenegra; Boro Vujović, osnivač i vlasnik "Opereta Real Estate", predstavnici regionalnih kancelarija Sotheby’s Real Estate i mnogi drugi.

Jedan od ciljeva Bloomberga na globalnom nivou koji Bloomberg Adria sada sprovodi u regionu je umrežavanje i jačanje poslovnih zajednica. Stoga, na konferenciji očekujemo da će se razmenjivati kontakti i ideje, razvijati strategije i razmatrati inovacije koje će oblikovati budućnost luksuza u regionu.

Glavne teme

  • Održivost i etička praksa: Potrošači sve više brinu o ekološkim i društvenim posledicama svojih kupovina. Saznajte efikasne načine na koje možete da demonstrirate svoju posvećenost održivosti i etičkim praksama kako bi ostali konkurentni na tržištu.
  • Digitalna transformacija: Pandemija je ubrzala prelazak na onlajn kupovinu, i luksuzni brendovi su bili primorani da se prilagode ovom trendu. Saznajte kako integrisati digitalne aktivacije i kanale u svoje poslovanje.
  • Personalizacija: Kupci luksuza su spremni da plate premiju za proizvode koji su prilagođeni njihovim individualnim preferencama i potrebama. Luksuzni brendovi će se fokusirati na pružanje personalizovanih proizvoda, usluga i iskustava kako bi stvorili jaču emocionalnu vezu sa svojim kupcima. Otkrijte neke od najuspešnijih strategija!
  • Saradnja: Saradnje između luksuznih brendova i drugih industrija, postaće češće u narednom periodu. Saznajte kako će partnerstva omogućiti luksuznim brendovima da uđu na nova tržišta i kreiraju jedinstvena iskustva za svoje kupce.
  • Fokus na iskustvu: Luksuzni brendovi će nastaviti da usmeravaju svoj fokus sa proizvoda na iskustva. Kupci luksuza žele da budu zabavljani, obrazovani i uključeni, a brendovi koji mogu da pruže ta iskustva će biti uspešniji. Kako da ih brendovi vežu za sebe?
  • Real estate u regionu: Šta pokreće rast potražnje u luksuznom sektoru kada je ova grana u pitanju? Kako izgledaju investicije u regionu i kakva su predviđanja za naredni period?

Glavna i odgovorna urednice Bloomberg Adria Prestiž Nataša Davidov objasnila je ciljeve ove konferencije.

"Izuzetno smo ponosni što smo kroz mrežu najrelevantnijih izvora iz globalne Bloomberg mreže, ali i lokalnih izvora, u mogućnosti da donesemo najnovije i najvažnije informacije iz sveta luksuza i na ovoj konferenciji i na Bloomberg Adria multimedijalnoj platformi u okviru segmenta Prestiž. Naša misija nije samo da informišemo o luksuznim trendovima i analizama sektora, već i da pokažemo puteve kako da poslovni svet na najbolji način iskoristi ova znanja i unapredi poslovni ali i obogati privatni život. Svesni smo da je vreme najdragoceniji resurs i nova paradigma luksuza, i želimo da pomognemo zaposlenim ljudima da ga provedu na način koji će ih ispunjavati, inspirisati i doprineti uspehu i osećaju zadovoljstva", rekla je Davidov.

"U tom pravcu, i na Bloomberg Adria konferenciji posvećenoj budućnosti industrije luksuza potrudili smo se da prisutnima u jednom danu i okruženju koje neguje atmosferu za nove poslovne kontakte, omogućimo dublje razumevanje luksuza i njegove značajne transformacije. Pridružite nam se da zajedno otkrijemo kako najprestižniji brendovi i stručnjaci oblikuju budućnost luksuza i kako da to i sami primenimo", dodala je urednica.

Bloomberg Adria predstavlja pionira u stvaranju prvog regionalnog poslovno-ekonomskog medijskog mrežnog servisa na jugoistoku Evrope. Fokusira se na pružanje poslovnih i finansijskih vesti, analiza i podataka namenjenih regionalnoj zajednici poslovnih lidera.

Ova platforma dostupna je putem različitih medija, uključujući televiziju, štampu (Businessweek magazin), digitalne platforme, mobilne uređaje i društvene mreže, ali i poslovne događaje.

Ono što izdvaja Bloomberg Adria jeste sposobnost da kombinuje lokalno izveštavanje sa obimnim globalnim pokrivanjem ekonomskih i tržišnih dešavanja zahvaljujući resursima Bloomberg News-a, koji broji 2.700 novinara i analitičara u 120 zemalja. Ovaj servis proizvodi originalne vesti iz svojih redakcijskih centara u gradovima regiona, uključujući Beograd, Zagreb, Ljubljanu, Sarajevo i Skoplje.

Bloomberg Adria relevantan je izvor informacija za poslovne profesionalce, investitore i sve one koji prate ekonomska i tržišna dešavanja kako u regionu tako i u svetu, obezbeđujući kvalitetne, pouzdane i aktuelne informacije lokalnog i globalnog značaja.

Komentari (0)

Biznis