Biznis vesti

Nacionalna platforma "Srbija stvara" i Telekom Srbija započeli stratešku saradnju

Komentari

Autor: Tanjug

27/03/2024

-

13:15

Nacionalna platforma "Srbija stvara" i Telekom Srbija započeli stratešku saradnju
Nacionalna platforma "Srbija stvara" i Telekom Srbija započeli stratešku saradnju - Copyright Promo/Matija Vukov

veličina teksta

Aa Aa

Nacionalna platforma Srbija stvara i kompanija Telekom Srbija potpisale su Memorandum o razumevanju i započele stratešku saradnju u domenu kreativnih industrija, a jedna od najvažnijih zajedničkih aktivnosti biće i organizovanje prvog srpskog "content" marketa koji će se 2025. godine održati u kreativno-inovativnom centru "Ložionica".

Ova strateška saradnja kroz platformu "Serbia creates screen", kako je saopšteno iz Kancelarije za informacione tehnologije i eUpravu, slediće misiju dugoročne međunarodne promocije domaćeg audio-vizuelnog sadržaja.

Platforma će se fokusirano baviti međunarodnim pozicioniranjem Srbije kroz promociju svakog vida kreativnog "screen" sadržaja audio-video produkcije, pre svega TV serija, gejminga i muzike.

U tom smislu, navode, prvi zajednički koraci u međunarodnom pozicioniranju Srbije već su načinjeni predstavljanjem Srbije u svetlu regionalnog lidera na nedavno održanom Forumu "Series mania" u Francuskoj, koji okuplja profesionalce iz industrije kreiranja televizijskih serija iz više od 60 zemalja sveta.

"Srbija je, zahvaljujući ulaganju Vlade Srbije koje je 130 puta veće nego pre 12 godina i Telekomu Srbija koje je za samo pet godina proizvelo više od 100 filmova i TV serija, apsolutni lider u regionu i kredibilan, ravnopravan partner producentima, emiterima i distributerima iz celog sveta", navodi se u saopštenju.

Strateška saradnja dva uticajna subjekta u oblasti kreativnih industrija biće dodatni podsticaj za razvoj kreativnog sektora u Srbiji kroz brojne zajedničke aktivnosti ističe v.d.direktorke kreativno inovativnog centra "Ložionica" i tima nacionalne platforme Srbija stvara Ana Ilić.

"Biće snažan pokretač inovacija, rasta, izvoza i kolektivnog uspeha srpske kreativne scene kroz brojne zajedničke aktivnosti. Istovremeno, kombinovanjem stručnosti i pristupom novim tržištima moguće je uticati na stvaranje i razvoj još dinamičnijeg kreativnog ekosistema u Srbiji, pre svega u okviru prvog regionalnog centra kreativnih industrija `Ložionica`, koji je osmišljen da u potpunosti odgovori na potrebe inovativnog biznis sektora u okviru nadolazećeg revolucionarnog talasa Industrija 5.0", istakla je Ilić.

Dodaje da su im za takav poduhvat potrebni upravo partneri poput kompanije Telekom Srbija, lidera u svojoj oblasti, koji imaju jasnu viziju budućnosti i koja je spremna da pomera granice kreativnosti i inovacija.

Naglasila je da imaju sjajne ideje za zajedničke aktivnosti u budućnosti i naročito u okviru "Ložionice".

Printskrin/Tanjug video

 

Direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija Aleksandra Martinović istakla je da će ova saradnja biti pre svega za dobrobit Srbije.

Ona je naglasila da je 2025. godina kada Beograd i Srbija postaju centar regionalnog i evropskog okupljanja kreativnih i produkcijskih eksperata koji će Srbiji  približiti proces razvoja serija i filmova.

Kroz ovu stratešku saradnju, dodala je, dobili su nove mogućnosti i dodatno učvrstili viziju pozicioniranja Srbije koja je otvorena ka svetu u cilju razmene znanja  na polju kreativnih industrija.

"Na 'content' marketu, koji će biti održan na jedinstvenoj lokaciji u 'Ložionici',  imaćemo priliku da sve trendove, talente  i moguće kolaboracije približimo svim kreativcima. Poseban akcenat će biti stavljen na edukativni deo gde će Telekom Srbija svoja domaća i internacionalna iskustva i kontakte iskoristiti u cilju prenošenja jasnih znanja kada je u pitanju kreiranje serija i filmova", rekla je Martinović.

Euronews Srbija je u vlasništvu Arena channels grupe koja je deo Telekoma Srbija.

Komentari (0)

Biznis