Biznis vesti

"Praktično na jedan klik možeš da odigraš tiket": Kako AI menja industriju igara na sreću i klađenja

Komentari
Euronews Srbija

Autor: Euronews Srbija

20/05/2025

-

22:36

veličina teksta

Aa Aa

Globalna statistika pokazuje da od deset firmi koje se osnuju, prvih 10 godina preživi samo jedna. Treba da se bore da budu ta jedna, a ne ovih devet i to je odgovor na ona mišljenja da nema potrebe da se u biznis uvodi veštačku intelegenciju, kaže za Euronews Centar Zoran Milošević, izvršni direktor kompanije Meridian Bet. On je govorio o tome da li neko ko vodi veliku kompaniju mora da se razume u tehnologiju i da li je AI promenila industriju igara na sreću i klađenja.

Milošević kaže da je Meridian Bet firma posluje 25 godina i da se od prvog dana bavi proizvodnjom softvera.

"Kasnije je iz toga izveden operating u igrama na sreću. Mi i pravimo softver, proizvodimo i taj softver koristimo za pružanje naših usluga, a te usluge može dobiti neko treći, znači neka treća lica", rekao je on. 

On navodi da možda samo pet odsto firmi koje se bave igrama na sreću u stvari imaju svoje rešenje, nego to uglavnom uzimaju od drugih. 

"Mi to isporučujemo drugima kroz sistem franšize", rekao je Milošević, koji je po profesiji programer. 

Navodeći da onaj ko vodi tehnološku kompaniju mora biti upoznat sa tehnologijom, Milošević kaže da se danas ne može naći nijedna organizaciju koja nema duboku zavisnost od softvera, navodeći da je ta zavisnost samo veća i veća.

"Kako trendovi pokazuju, ta zavisnost od softvera ili tehnologije će se samo eksponencijalno povećavati upravo zbog uticaja veštačke inteligencije", rekao je Milošević.

Otkud AI u kompaniji Meridian Bet?

Milošević kaže da veštačka inteligencija u pojedinim segmentima poslovanja postoji već duže vreme.

"Prvi primer uspešne implementacije veštačke inteligencije kada je generalno poslovanje u pitanju, po samim tim igre na sreću, jeste pre svega u domenu customer supporta. Znači, customer support je bila prva uspešna primena veštačke inteligencije", rekao je on i dodao da se to posebno odnosi na firme koje su online orijentisane.

Prema njegovim rečima, druga uspešna primena je bila kod rekomender sistema koji preporučuju koju uslugu da kupi korisnik.

"Našim korisnicima konkretno se pruža opcija da mnogo brže obave uslugu. Recimo, ako neko hoće da odigra tiket sa 20 mečeva, prethodno bi mu stvarno za to trebalo par minuta, ovako dobije kroz rekomender predlog celog tiketa i praktično na jedan klik možeš da odigraš tiket", rekao je on. 

Firme se, kaže on, bore sa tim da korisnicima uslugu pruže to da na jedan klik sve obave. 

On je objasnio da rekomenderi rade tako što gledaju preference korisnika i unutar tih preferenci se ponašaju.

"Ako bi nekome ponudili nešto što potpuno odstupa od onoga što su njegovi tradicionalni podaci i prethodni podaci, on bi verovatno tu uslugu odbio. Tako da svaki rekomender se ponaša u okviru pre svega prethodnog istorijata i eventualno sada pravi nekakve manje izmene u tom smislu. I onda kroz gomilu manjih izmena može recimo da ponudi neki drugi proizvod, ali prethodno je dosta manjih izmena. I svaka ponuda može da bude samo malo manje odstupanje u odnosu na prethodne preferencije", rekao je Milošević. 

Ceo razgovor sa Zoranom Miloševićem možete pogledati u video prilogu iznad teksta.

AI Preporuka

Komentari (0)

Biznis