Od smrti Đorđa Armanija porasla potražnja za odećom koju je kreirao
Komentari
05/09/2025
-21:01
Nakon što je italijanski modni dizajner Đorđo Armani preminuo u četvrtak, porasle su onlajn pretrage za originalnom odećom koju je on kreirao pre 20 i više godina, a mnogi su pretraživali internet prodavnice polovne odeće u potrazi za njegovim kreacijama, javlja Reuters.
Armanijeva kompanija je proizvodila sve, od skupih luksuznih odela do skromnijih farmerica i sportske odeće pod brendom "Emporio Armani".
Pretrage koje sadrže reč "Armani" na Vintedu, najvećem evropskom tržištu polovne odeće, bile su juče skoro tri puta veće od proseka, nakon vesti o Armanijevoj smrti, potvrdio je portparol Vinteda.
Američki sajt za preprodaju luksuzne odeće TheRealReal je saopštio da su pretrage za Armanijevim kreacijama juče porasle za 212 odsto, u poređenju sa danom pre toga.
I na Guglu su pretrage za vintage Armani od juče u porastu, prema podacima Gugl trendova, sa posebno velikim interesovanjem u Armanijevoj rodnoj Italiji i u Velikoj Britaniji.
Na aplikaciji za polovnu modu "Vestiaire Collective", korisnici
Širom Evrope su danas oglašavali svoje komade odeće kreatora Đorđa Armanija na prodaju, a cene su se kretale od 281 evra za crni svileni blejzer iz 1990-ih, do kožne jakne iz 2002. godine za 657 evra.
Đorđo Armani je preminuo u 92. godini, saopštila je u četvrtak Armani grupa.
Komentari (0)