ChatGPT i digitalni asistenti sve više oblikuju poslovne procese, ali stručnjaci poručuju: "Ključ je u ravnoteži"
Komentari27/11/2025
-20:19
Digitalni servisi odavno nisu samo "gedžeti" već su postali neodvojivi deo poslovnih procesa. Kako se to postiže i da li kvalitet poslovanja u našim kompanijama zavisi od toga ko ima bolju tehnologiju?
"Tehnologija sama po sebi nije vrednost, a ljudi su stariji od tehnologije, samim tim mi tehnologiji dajemo smisao i vrednost. Nije pitanje mogućnost tehnologije, već je pitanje šta mi možemo da uradimo da olakšamo sebi, tako da se treba na to fokusirati", izjavio je Siniša Ljubojević iz kompanije SAGA.
Govorio je o tome da je ChatGPT najčešće korišćeni alat, kao i da je priznat kao veštačka inteligencija koja se svakodnevno koristi na poslu, ali i u personalne svrhe.
"U zavisnosti od toga koji stepen digitalne opremljenosti je prisutan, kompanije će pristupati određenim alatima, a chat botovi se veoma često koriste", dodaje on.
Ljubojević je objasnio da kako tehnologija sve više prožima svakodnevni život, tako fokus mora biti i na bezbednosti tehnologije i biznisa.
"Cilj je da zaštitimo naše poslovanje. Velike korporacije razmišljaju o tome preventivno, one imaju specifičnu politiku poslovanja, dok manje firme ne obraćaju toliku pažnju na to" zaključuje on.
Kako digitalna rešenja postaju sve prisutnija, jasno je da tehnološki napredak mora biti praćen jednako snažnim fokusom na bezbednosti i odgovorno upravljanje podacima.
Upravo u toj ravnoteži - između inovacija i zaštite poslovanja, nalazi se ključ održivog razvoja svake kompanije.
Opširnije o ovoj temi pogledajte u videu koji se nalazi iznad teksta.
Komentari (0)