Biznis vesti

U Beču predstavljena vina Otvorenog Balkana, u novembru vinski sajam u Beogradu

Komentari

Autor: Tanjug

12/09/2023

-

19:23

U Beču predstavljena vina Otvorenog Balkana, u novembru vinski sajam u Beogradu
U Beču predstavljena vina Otvorenog Balkana, u novembru vinski sajam u Beogradu - Copyright Tanjug/PKS/Marko Obradović/Ivana Adamović

veličina teksta

Aa Aa

Predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež predstavio je danas u Beču profesionalnim kupcima vina regionalni sajam "Wine vision by open Balkan" kao i vina iz Srbije, Albanije i Severne Makedonije, saopštila je PKS.

Tanjug/PKS/Marko Obradović/Ivana Adamović

 

Prezentacija je organizovana u saradnji sa prestižnim magazinom Falstaff, a događaju su prisustvovali ministri poljoprivrede Srbije i Makedonije Jelena Tanasković i Ljupčo Nikolovski, somelijeri koji rade za najistaknutije svetske restorane i hotele, vinski kritičari i novinari.

"Posle sajmova Vinitaly u Veroni i ProWein u Dizeldorfu, danas smo u Beču sa istaknutim poznavaocima vina, predstavljamo naš region, koji tek postaje prepoznatljiv kao vinska destinacija, što je i naša šansa. Ono što možemo da ponudimo obično ljude prijatno iznenadi i žele da dođu, privlači ih duh saradnje na Balkanu i zajedničke prezentacije naših veoma kvalitetnih vina", rekao je Čadež. 

Prema njegovim rečima "Wine vision by open Balkan" otvara brojne poslovne mogućnosti, a cilj je da se privuče što više velikih profesionalnih kupaca, zainteresovanih za zajedničke poslove.

Čadež je istakao da je Zapadni Balkan tržište od 20 miliona potrošača, koje se razvija i uči i da se u poslednjih 10 godina vinska kulturna znatno razvila, konzumira se više vina, potrošači znaju koja vina žele.

Tanjug/PKS/Marko Obradović/Ivana Adamović

 

"Zajedno sa našim partnerima iz Austrije želeli bismo da radimo i da učimo od njih. Pre 25 godina Austrija nije bila toliko poznata na vinskoj mapi sveta, a danas je jedna od vodećih u vinskoj industriji", istakao je on.

Dodao je da je prošlogodišnji sajam, na kojem smo sa Falstaffom imali zajednički štand, pokazao da Zapadni Balkan ima šta da ponudi, da je spreman za najveće kupce. 

Sve više ljudi iz Zapadne Evrope dolazi na vinske ture i posećuje vinarije, a vino je i uspešan biznis, potpuno otvorena platforma na kojoj može da se gradi međusobna saradnja i razvijaju poslovi.

"Wine vision by open Balkan je novi način promocije regiona i onoga što jesmo. Ne možete da izbrišete stare ružne slike, ali možete da ih zamenite lepšim, a ovo je jedna od najlepših", poručio je Čadež.

Manifestacija "Wine vision by open Balkan" održava se ove godine po drugi put i to od 16. do 19. novembra na Beogradskom sajmu, pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije. 

Prvi put je organizovan u septembru prošle godine u šest hala Beogradskog sajma i uspešno promovisao čitav region kao jedinstvenu turističku, kulturnu i geografsku destinaciju koja nudi veličanstvena prirodna i kulturno istorijska bogatstva.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Biznis