"Srce kuca glasnije nego ikad": Evrovizija u susret 70. izdanju dobila novi vizuelni identitet
Komentari
19/08/2025
-10:59
Evrovizija je dobila osvežen izgled povodom 70. godišnjice postojanja, sa novim logotipom, fontovima i šarenim vizuelnim identitetom.
Kako bi obeležila sedam decenija postojanja najvećeg muzičkog takmičenja uživo na svetu, Evrovizija je predstavila novu vizuelnu strategiju pod dobro poznatim sloganom "Ujedinjeni muzikom" (United by Music).
Glavni logotip, rukom pisani natpis prvi put predstavljen 2004, a redizajniran 2014. godine, sada je pojednostavljen u fontu pod nazivom Singing Sans.
Prepoznatljivo srce Evrovizije, za koje organizatori kažu da "kuca glasnije nego ikad", ostaje u samom centru logotipa.
Trodimenzionalno "Kameleonsko srce" sada ima 70 slojeva, po jedan za svaku godinu Evrovizije, i simbolizuje sposobnost da upija kulturne uticaje, muziku i pokret.
"Pesma Evrovizije je oduvek bila priča o evoluciji - muzičkoj, kulturnoj i kreativnoj", izjavio je direktor takmičenja Martin Grin.
"Ovim osveženjem odajemo počast neverovatnih 70 godina, ali i vodimo brend ka uzbudljivoj budućnosti. To je smeo, razigran i srčan dizajn, baš kao i samo takmičenje", dodao je on.
Sledeća Evrovizija biće održana u Austriji 2026. godine, nakon što je 24-godišnji JJ (Johanes Pič) pobedio s pop-opera baladom "Wasted Love".
"Novi vizuelni identitet sve češće ćete viđati kako se približavamo sledećem takmičenju, a spremili smo i još iznenađenja", najavio je Grin.
Ipak, osveženi izgled izazvao je i kritike dela fanova na internetu, koji su pozvali organizatore da se vrate na stari dizajn, piše Euronews. Jedan obožavalac ga je nazvao "najvećim korakom unazad u svih 70 godina istorije Evrovizije".
Redizajn vizuelnog identiteta realizovala je Evropska radiodifuzna unija (EBU) u saradnji sa britanskim brending studijom PALS, koji je radio i na strategiji brenda za Liverpul 2023.
Komentari (0)