Aktuelno iz kulture

Boda Ninković o muzici, pozorištu i "Komediji na tri sprata": Današnjica pasivizira ljude i ubija potrebu za kreativnim

Komentari

Autor: Tanjug

07/11/2022

-

11:53

Boda Ninković o muzici, pozorištu i "Komediji na tri sprata": Današnjica pasivizira ljude i ubija potrebu za kreativnim
Slobodan Boda Ninković - Copyright Tanjug/Vladimir Sporčić

veličina teksta

Aa Aa

Slobodan Boda Ninković tumači lik Milenka, usamljenog stanovnika zgrade, koji je zajedno sa svojim komšijama u središtu novog filma "Komedija na tri sprata" rediteljke Sandre Mitrović, trenutno najgledanijeg filma u domaćim bioskopima.

Mitrović je u "Komediji na tri sprata" uspela da okupi glumačku ekipu u kojoj su i Jelisaveta Seka Sablić, Dragan Gagi Jovanović, Vesna Trivalić, Nataša Tapušković i drugi, a Ninković ima samo reči hvale za mladu rediteljku.

"Mi glumci najbolje znamo da kad dobijemo nešto da pročitamo dilema je: 'Mora li da se radi?' A ovde je: 'Ne samo da mora nego i hoću!' Onda nema nikakvih problema", naveo je Ninković.

Prema njegovim rečima, Mitrović je uspela da na duhovit način ispriča priču, ali sa svim životnim elementima.

Njegov lik Milenka je čovek koji živi sam, nema porodicu i ljude u zgradi o kojima vodi računa prihvata kao svoje.

"On lično misli da su njegova porodica i tako se ponaša prema njima. Oni ga vole ali pošto Milenko zna da pretera u dobroj nameri, ponekad ga zapostavljaju", primetio je glumac.

Ninković je ocenio da kraj filma jasno govori da postajemo svesni u svojoj okolini veličine i važnosti nekoga tek kad ga izgubimo.

"Milenko je na određeni način postao žrtvova zarad rešavanja situacije. Bilo je dosta priče kako da se završi film, ali ovo kako je uradilia je najbolji mogući način jer je to prava poruka", rekao je Ninković.

Tanjug/Vladimir Sporčić

 

Upitan kako gleda na novu domaću pop i rok scenu, kao frontmen svog mladalačkog a nedavno ponovno okupljenog benda OPS, Ninković je primetio da "nema mladih bendova koji imaju novu ideju".

"Kad smo mi nastajali to je bio plod okolnosti i trenutka. Mislili smo da je nama teško, ali kad je to vreme prošlo svi smo kukali kako je bilo fenomenalno", prisetio se Ninković.

Prema njegovim rečima, krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih okolnosti su tražile od ljudi da se angažuju i aktiviarau, dok današnjica deluje kao vreme "blagostanja u konzumenskom smislu, a u stvari užasno pasivizira ljude i ubija potrebu za kreativnim".

"Klinci danas su prosto zatrpani svim i svačim i nemaju nikakvu potrebu da sami probaju, promene, osmisle, iznesu ono što njih interesuje. Pristaju na jednu ravan površnosti, zadovoljavaju najosnovnije potrebe i tu staju", naveo je glumac.

Upitan kako gleda budućnost pozorišta u vreme tehnološke revolucije, Ninković je odgovorio da je "preživljavalo i teže trenutke i da će preziveti", ali se boji ulaska "u nešto što nema veze sa našom prirodom".

Tanjug/Vladimir Sporčić

 

"Uticaj nemačkog teatra mogu da razumem za Nemce i bližu okolinu, ali to nije naša priroda. Mi smo skloni da usvajamo vrlo lako svašta što nam se ponudi i od toga pravimo neku filozofiju", ocenio je Ninković.

Pozorište bez dobre priče, bez glumaca koji svojom igrom izazivaju i provocijraju teško da može da se nazove pravim pozorištem, upozorio je Ninković.

"Pozorište ima određenu prirodu i formu koja mora da se poštuje. Podrazumeva posvećenost i ljubav. Bojim se da će se vrlo osetiti službeničko bavljenje koje sve više uzima maha", zaključio je glumac.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Kultura