Reflektor

Letenje, stotinu kostima i stotinu ljudi na sceni Madlenijanuma: Igra se Ofenbahov "Pariski život"

Komentari

Autor: Tanjug

24/06/2022

-

14:53

Letenje, stotinu kostima i stotinu ljudi na sceni Madlenijanuma: Igra se Ofenbahov "Pariski život"
Tanjug/Dragan Kujundžić - Copyright Tanjug/Dragan Kujundžić

veličina teksta

Aa Aa

Gost nove epizode video serijala Tanjug Reflektor bio je reditelj Roberto Bošković koji je govorio o radu na opereti Žaka Ofenbaha "Pariski život" čija se premijera očekuje 1. oktobra u Operi i teatru "Madlenijanum".

Bošković je rekao da je najzahtevnije u pripremi "Pariskog života" pored kreativnog dela, pripreme scenografije, kostima i režijske ideje, bilo napraviti stvarno dobar glumački ansambl.

"Mene su učili da ako imaš dobru podelu to je dobrih 30 posto predstave", rekao je reditelj.

Inače, glumački ansambl čine Miloš Ðorđević, Dimitrije Cincar Kostić, Arsenije Dubić, Anja Orelj, Vesna Ðurković, Ðorđe Stojković i drugi, a većina je došla preko audicija.

"Madlenijanum" je jedno od retkih pozorišta koje na takav način angažuje glumce, a za "Pariski život" bilo se prijavilo skoro 300 glumaca iz Beograda i drugih mesta.

Tanjug/Dragan Kujundžić

 

Istakavši da mu "Madlenijanum" pruža mogućnost da ima svoj tim, Bošković je rekao da su u njemu koreografkinja Milica Cerović, scenografkinja Vesna Režić, kostimografkinja Duška Nešić, dirigentkinja je Vesna Šouc, dok je dramaturg Igor Vajldlih.

Prema njegovim rečima, "Pariski život" nije ni opera ni mjuzikl, a sa Vajldlihom je radio na tome da originalno trajanje od skoro tri časa svede na dva i deset, pošto je "nažalost došlo vreme da ljudi nemaju vremena".

Bošković je rekao da će sada u predstavi biti "nova priča i brzina, humor koji izlazi u muzičke numere, od kojih je gotovo svaka iskoreografisana".

Tanjug/Dragan Kujundžić

 

Iako "Pariski život" ima svoj kankan, prema želji Madlen Cepter u predstavu je ubačen čuveni kankan iz druge operete Žaka Ofenbaha "Orfej u podzemlju", a Bošković najavljuje i letenje u vazduhu, preko stotinu kostima i veliki ansambl od stotinu ljudi.

Upitan da li će pozorište preživeti novo tehnološko doba, Bošković je rekao da neće dobiti utrku sa aplikacijama koje funkcionišu na četiri do 15 sekundi pažnje.

"Ali pozorište je živa stvar. Posle 'Vesele udovice' došla mi je gospođa i rekla: 'Hvala vam! Mi dolazimo već šeti put iz Novog Sada. Hvala vam na ovom veselju, divnim ljudima, muzici'. Meni to znači", rekao je reditelj.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Kultura