Društvo

Vesić: Trasa metroa nije idealna, ali je najbolja moguća, najvažnije da počne izgradnja

Komentari

Autor: Tanjug

09/11/2021

-

11:25

Vesić: Trasa metroa nije idealna, ali je najbolja moguća, najvažnije da počne izgradnja
Beogradski metro - Copyright Tanjug/Ministarstvo finansija, Pixabay, Euronews/Printscreen

veličina teksta

Aa Aa

Trasa budućeg metroa je najbolja moguća, izjavio je danas zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić i dodao da uvek postoje dileme kada se rade veliki projekti, ali da je dobro da se građani udružuju i daju predloge.

On je, gostujući na TV Prva, komentarisao nezadovoljstvo dela građana i javnosti zbog planirane trase metroa, poručujući da sa razlogom metro počinje iz Makiša, jer je taj potez uz Sajam, kaže, najopterećeniji saobraćajem u Beogradu.

"Trasa metroa nikada ne može biti idealna, ali je najbolja moguća. Za Beograd je najvažnije da počne da se gradi metro, a posle će se nadograđivati", rekao je Vesić.

Na pitanje zašto metro ne prolazi ispod Kliničkog centra, Vesić odgovara da će se uraditi podzemni prolaz u tom delu gde će se ljudi pokretnim stepenicama iz Kliničkog centra voziti do stanice metroa.

"To je deo plana i to je sigurno najbolje rešenje", dodao je Vesić.

Četiri stanice za presedanje

On je rekao da su na prvoj liniji metroa predviđene četiri stanice za presedanje sa BG vozom - Makiš, Sajam, Pančevački most i Karaburma.

Tanjug/Ministarstvo finansija

 

Takođe, prema Vesićevim rečima, na drugoj liniji metroa biće dve presedačke stanice - zeležnička stanica Zemun, gde će, kaže, ići krak BG voza prema Surčinu i Obrenovcu i druga, Mekenzijeva ulica, gde se "pravi podzemna stanica BG voza".

Komentarišući da je najopterećeniji saobraćajni potez u Beogradu Makiš-Sajam, Vesić je rekao da je na Sajmu izmereno oko 9.000 putnika u vršnom času i naveo primer Pravnog fakulteta gde je tek oko 1.900 putnika.

Građevinski fakultet u Beogradu izneo je niz primedbi na projekat metroa, a Vesić odgovara da je to jedini fakultet čije primedbe se nisu odnosile na ono što se moglo očekivati.

Stara trasa prevaziđena

"Razumeo bih da su imali primedbe na konstrukciju stanica, tunela. Njihove primedbe su se odnosile na ekologiju, ekonomiju, saobraćaj..., Oni su predložili trasu iz 1981. godine, a ta trasa je za nas prevaziđena, jer nije bilo inoviranja podataka", rekao je Vesić.

On je izrazio žaljenje što taj fakultet ne želi da učestvuje u projektu, jer su njihove primedbe odbijene, ali je istakao da će vrata Građevinskom fakultetu uvek biti otvorena.

"Imamo ugovore sa sedam fakulteta Beogradskog univerziteta i sa njima radimo", dodao je Vesić.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Srbija