Društvo

Nebojša Žugić, direktor Arena Channel Group: Nisu tačne cifre za prenos Premijer lige koje je iznela konkurentska kompanija

Komentari

Autor: Arena Sport

22/07/2021

-

21:17

Nebojša Žugić, direktor Arena Channel Group: Nisu tačne cifre za prenos Premijer lige koje je iznela konkurentska kompanija
Nebojša Žugić, direktor Arena Channel Group: Nisu tačne cifre za prenos Premijer lige koje je iznela konkurentska kompanija - Copyright Euronews

veličina teksta

Aa Aa

"Portal u vlasništvu konkurentske kompanije objavio je cene prava na prenose liga koje će se u narednom periodu emitovati na kanalima televizije Arena sport. Nijedna od iznetih cifara nije tačna i očigledno je da se radi o zlonamernom pokušaju da se izvrne i prikrije istina, a istina je da je naša medijska kuća postala apsolutni lider kada je u pitanju sportski sadržaj”, saopštio je direktor medijske kuće Arena Channel Group Nebojša Žugić.

"Godinama su kanali Sport kluba bili lideri i apsolutni vladari regionalnog tržišta i jasno nam je da teško podnose poraz, kao i što nam je jasno da koriste sva moguća sredstva ne bi li osporili regularnost postupaka u kojima smo mi prava obezbedili", navodi Žugić.

On je dodao da su sva nadmetanja u kojima su učestvovali bila u skladu sa procedurama liga koje su prodavale prava prenosa, da su se postupci vodili u više krugova i da je to jasan pokazatelj da su takmičenja bila neizvesna, a ponude ujednačene.

"Pravila i procedura nadmetanja za Premijer ligu bila su jasna i precizna, te smo izuzetno ponosni i srećni što smo u toj utakmici uspeli da obezbedimo pobedu. Ova pobeda za Arena Channels Group i Telekom Srbija ključna je za ispunjenje poslovne strategije koju smo usvojili pre tri godine, a naša strategija je da svojim gledaocima obezbedimo da na jednom mestu mogu gledati najbolji sadržaj, kao i da svi žele da gledaju naše kanale u svojim domovima", rekao je Žugić. 

"Pokrenuli smo i Arena Cloud aplikaciju kako bismo našim već postojećim korisnicima omogućili još potpuniji užitak i obezbedili im mogućnost da svoje omiljene kanale nose uvek sa sobom, a onima koji na žalost nemaju mogućnost da ih prate preko svoje kablovske platforme pojednostavimo put do naših kanala koji su iz dana u dan sve atraktivniji i kvalitetniji. Razvijamo i niz servisa koje će korisnicima aplikacije pružiti do sada nevđeni ugođaj", kaže Žugić.

"Potrudili smo se da obuhvatimo što više žanrovske raznolikosti u programima koje emitujemo i počeli sa emitovanjem filmskih kanala Superstar TV i Superstar TV 2, muzičkih kanala Toxic TV, Toxic RAP i Toxic Folk, putopisnog kanala Balkan Trip, kanala posvećenog borilačkim sportovima Arena Fight, kanala koji prati gejmerska dešavanja Arena Esport TV, poljoprivredni kanal Agro TV, a uskoro kreće i Arena 1X2, kanal posvećen sportskoj statistici i analitici koji će biti nešto revolucionarno u porodici sportskih kanala", naveo je Žugić.

Nemamo nameru da stanemo

Kako dodaje, zvanična merenja gledanosti dokaz su da je napravljen pravi izbor i žanrova i sadržaja jer gledaoci su, kaže, jedino merilo kojim se ocenjuje rad.

"U cilju daljeg razvoja, otpočeli smo sa korišćenjem najmodernijih tehnologija i podigli nivo produkcije sportskih i drugih događaja na najviši nivo. Program koji proizvodimo iz dana u dan obogaćujemo novim emisijama, stručnim analizama, vrhunskim komentarisanjem, prisustvom na svim mestima na kojima naši gledaoci žele da budu. Sve te investicije, ulaganja, rad i trud omogućili su nam da sa ponosom kažemo da smo postali ozbiljan medijski gigant koji nema nameru da stane sa svojim razvojem. Imajući u vidu značaj i specifičnu harizmu sportskog sadržaja, posebno smo ponosni na Arena sport kanale koji su naš najprepoznatljiviji brend", naveo je Žugić.

Povećan broj prenosa NBA lige

Popularnost i vidljivost NBA lige doživeli su potpuni preporod dolaskom na kanale Arena sport televizije, kaže direktor Arena Channel Group.


"Povećan je broj prenosa, uvedene su dnevne i nedeljne emisije, a stručan i profesionalan pristup pripremi emisija i prenosa doveden je na svetski nivo, te nije čudo što se ne zna ko je zadovoljniji, poklonici košarke ili naši NBA partneri. Najbolje svetske, regionalne i domaće lige u košarci, rukometu, vaterpolu, odbojci, boksu, MMA i veliki broj individualnih sportova čine našu ponudu najatraktivnijom sportskom ponudom u regionu", dodao je Žugić.

Konačno, dodao je, na kraju dolazi najvažnija sporedna stvar na svetu - fudbal.

"Armija ljubitelja ovog sporta moći će da gleda okršaje srpske i drugih regionalnih liga, Lige šampiona, Lige Evrope, Lige konferencija, italijanskog, španskog, francuskog, portugalskog, a od sezone 2022/23 i engleskog prvenstva. Kupovina najbolje lige na svetu omogućiće nam dalji razvoj i obezbediće nam prolaz do svih domova u našem regionu", poručuje Žugić. 

Euronews

 

 

"Podstaći će nas da proizvodimo još kvalitetniji program, podići će vrednost naših kanala i otvoriti još mnogo novih mogućnosti za prihodovanje i povećanje profita Arena Channels Group, ali u mnogo većoj meri i naše matične kompanije Telekom Srbija u čijoj ponudi mi jesmo bitan, ali ne i jedini proizvod.  Naša misija je da se celokupna ponuda Telekom Srbija učini najboljom u svim državama u kojima ova kompanija posluje", obećava direktor Arena Channel Group.

Kupovina prava za englesku ligu daje nam priliku da svoju misiju ispunimo, jer je najbolja, najatraktivnija i najpopularnija liga na svetu i šest sezona počev od sezone 22/23 će biti ekskluzivno na Areni Sport, dodaje Žugić.

"Engleska liga je krem evropskog klupskog fudbala. Tu je fudbal nastao, tu fudbal nije samo igra. To je istovremeno sport, biznis i popularna kultura. Atmosfera na stadionima je impresivna. Nadamo se da će ponovo biti puni. Tu su stadioni fudbalski hramovi. Svakom fudbaleru je želja da jednom zaigra u ovoj ligi. Jedna od najvećih baza Liverpulovih navijača upravo je na ovim prostorima. Pa ovde, gotovo svaki navijač ima svoj engleski klub za koji navija. Investicije su ogromne. U Engleskoj ne igraju Mesi, Ronaldo i Nejmar, koje takođe možete gledati samo na Areni, ali je vrednost timova, a ne pojedinaca najveća upravo u Premijer ligi. Na gledaocima i fanovima ove lige je sada da se polako pripreme za ono što ih očekuje od 2022. godine. Sve, ali zaista SVE utakmice, ukupno njih 380, biće direktno prenošene", naveo je Žugić.

Kako zaključuje, "svakome ko se makar i površno razume u sport i medijski biznis jasno je zašto je ona toliko bitna i dragocena".


Euronews Srbija je u vlasništvu Arena channels grupe koja je deo Telekoma Srbija. 
 

Komentari (0)

Srbija