Biznis vesti

Meta želi da potpuno automatizuje kreiranje reklama pomoću veštačke inteligencije

Komentari
Meta želi da potpuno automatizuje kreiranje reklama pomoću veštačke inteligencije
Meta želi da potpuno automatizuje kreiranje reklama pomoću veštačke inteligencije - Copyright profimedia

Autor: Tanjug

02/06/2025

-

15:16

veličina teksta

Aa Aa

Američka tehnološka kompanija Meta, vlasnik društvenih mreža Fejsbuk i Instagram, planira da do kraja 2026. godine potpuno automatizuje kreiranje i ciljanje reklama pomoću veštačke inteligencije.

Pretpostavlja se da će oglašivač moći da postavi sliku proizvoda, odredi budžet, a veštačka inteligencija će u potpunosti kreirati reklamu, uključujući slike, video-zapise i tekst.

Nakon toga, sistem će odrediti koje korisnike društvenih medija će ciljati i dati predloge budžeta, prenosi Volstrit džornal (WSJ).

Meta takođe planira da doda mogućnost personalizacije oglasa pomoću veštačke inteligencije, tako da korisnici mogu da vide različite verzije istog oglasa u zavisnosti od brojnih faktora, kao što je oblast gde korisnik živi.

Aplikacije ove tehnološke kompanije imaju 3,43 milijarde jedinstvenih aktivnih korisnika širom sveta, a njeni alati vođeni veštačkom inteligencijom pomažu u kreiranju personalizovanih varijacija oglasa, pozadina slika i automatizovanih prilagođavanja video-oglasa, što ih čini unosnim za oglašivače.

Prema ranije objavljenim podacima, više od 97 odsto ukupnih prihoda kompanije Meta u 2024. potiče upravo od oglašavanja.

Komentari (0)

Biznis