Biznis vesti

Mi moramo biti zdravi i zato digitalna trgovina mora biti zdrava

Komentari

Autor: PR

18/03/2022

-

14:26

Mi moramo biti zdravi i zato digitalna trgovina mora biti zdrava
Mi moramo biti zdravi i zato digitalna trgovina mora biti zdrava - Copyright Adria Summit

veličina teksta

Aa Aa

Posle dve godine pandemije korone, neverovatno je koliko se sve razvilo na Internetu. Spisak je dugačak. Beskontaktno plaćanje, fintech aplikacije, eksplozija kripto valuta, eksplozija dostave hrane i svega, digitalizacija servisa po državama, debirokratizacija, rad van kancelarija, naplata digitalnih sadržaja, video, premnogo. Rat Rusije i Ukrajine je napravio nove izazove. Sve nas je uznemirila mogućnost da se Internet ukine Rusiji, što se na sreću nije desilo. Prekid transakcija novca, rat i opredeljivanje IT kompanija.

Šta je sledeće?

Šta je sledeće u svetu?

Šta je sledeće u regionu?

Gde smo mi u digitalnom ekosistemu, tema je prvog Adria Summita ''Future of Digital Commerce''. Na sva važna pitanja i najnovije teme koje se dešavaju u sferi digitalne tehnologije razgovaraće internacionalno priznati stručnjaci od 5. do 8. maja, u hotelu Kempinski, u istrijanskoj Savudriji.

Konferencijski deo programa obuhvata: 4 key note speakera,  8 panel diskusija i još 4  termina iznenađenja. Preko 70 učesnika u programu.

Šta je VIP Networking?

Pa, malo pauze sa call-ovima, ms teamsima, zoomovima i ostalim jedačima vremena.

Nije Istra slučajno izabrana. Ista je početkom maja u suncu, vazduh je fenomenalan i ČIST. Hrana je domaća, ili modernim rečnikom, proizvedena na održiv način. Volim Istru i zbog bicikla. Taman je, mreža obeleženih staza a jedna, Parenzana ide od Trsta do Poreča, putem kojim je išla uskotračna železnica. reče Zoran Torbica.

Družićemo se uživo.

Mi moramo biti zdravi.

Druženje i upoznavanje učesnika: degustacije vina, gastrodogađaji, golf, tenis, vožnja bicikla i ko zna šta još smislimo.

''Uključivanje malih i srednjih preduzeća u industriju e-trgovine u potpunosti je sinhronizovano sa prisustvom velikih, priznatih kompanija za elektronsko poslovanje. Očekujemo da vidimo raznoliku publiku, uključujući lidere velikih korporacija i preduzetnike, od fintech do alternativnih startapa, kao i investitore, menadžere privatnih kapitalnih fondova i porodične kancelarije zainteresovane za finansiranje inovacija'', kaže Dejan Tešić, jedan od organizatora događaja i dugogodišnji stručnjak u oblasti bankarstva.

Osam panel diskusija započinjemo temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu - reč je o projekcijama i prognozama uticaja digitala u ukupnom šeru u ekonomiji. Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u naredne četiri godine porasti za čak 50%. Koliko brzo možemo da pratimo taj vrtoglavi rast, čućemo od top menadžera iz najvećih kompanija.

Program nastavljamo temama o marketingu i brendingu, kao i uticaju brenda i prepoznatljivosti na uspeh u digital biznisu. Potom prelazimo na ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem interneta - dostava. Kako se ona organizuje i koliko to utiče na poverenje kupaca? Da li je opravdano čekati 7 dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju da naprave nešto što je postalo svetski standard, a to je isporuka u 48 sati, ili čak 24 - odgovore imaju učesnici iz najvećih logističkih kompanija na našim prostorima.

Prvi dan zaokružujemo panelom koji se tiče uticaja finansijskih servisa u cilju organizacije čitavog digital biznisa. Kako organizovati efikasna plaćanja, kako da imamo poverenje u korišćenje kartica ili nekih drugih metoda za plaćanje? Kako se kreditiraju potrošači za kupovinu na rate i kako uzeti instant kredit u trenutku naručivanja robe?

Dakle, kako izbeći naručivanje kredita od banaka, već u trenutku kupovine uzeti proizvod na željeni broj rata uz posrednika. Uz sve to uključujemo teme koje su vezane za blokčejn, kripto valute i alternativne metode plaćanja.

Danas je lakše nego ikada pre započeti kompaniju koja može ostvariti uspeh na globalnom tržištu. Zato uključujemo i takozvano ''decentralizovano finansiranje'' gde praktično potrošači više ne kreditiraju finansijske institucije, već se koristi novi oblik crowdfundinga na blokčejnu koja kroz svoju unikatnu tehnologiju osigurava naplate.

Moderna revolucija u svetu finansiranja je u toku, a dostupna je svima koji žele da u njoj učestvuju - a prostor na kome mi živimo je sledeći. S obzirom na to da Adria region sada ima evropski deo, kao i onaj drugi u procesu evropskih integracija, očigledno je da ćemo predstavljati jedinstveno tržište u budućnosti.

"Želimo da promovišemo činjenicu da ovaj region deli, ne samo zajedničku istoriju, već i zajedničku budućnost. Živimo u području od 20+ miliona.Mislim da je poseban fokus na to da lokalni fizički trgovci shvate da ih napada konkurencija izvan njihovog regiona i da bi trebalo da poboljšaju svoju ponudu usluga i bolje integrišu svoju fizičku i onlajn ponudu kako bi zaista tretirali kupce na isti način", dodaje Boris Vujičić, koorganizator događaja, izvršni konsultant i investitor sa 25 godina iskustva na međunarodnom tržištu.

Drugi dan počinjemo temama koje su vezane za korisničko iskustvo i kako da neka onlajn platforma bude dobro organizovana - dakle, da postoji jedan tok dešavanja koji je oslobođen suvišnih koraka i onoga što se zove privacy invasion ili uzimanja viška podataka, a što mnogi rade bez potrebe.

Tu su i teme vezane za IT industriju koje potpiru sve ono što se tehnološki dešava. Šta znači cloud? Šta znače remote servisi? Šta radimo sa podacima i kako koristimo anonimne i neanomine podatke kako bi popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi biznis kao prodavcima?

Zatim sledi samo finale konferencije, a to je - kako da uključimo male kompanije i preduzetnike koji žele nešto da pokrenu u pogledu finansiranja inovacija? Kakva je uloga investicionih fondova, venčer kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investora? Kako da ljudi koji imaju svoju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis - na ta pitanja odgovoriće stučnjaci iz različitih investicionih kompanija.

"Smatram da morate biti na Adria Summitu ako razmišljate o selidbi vašeg poslovanja van granica zemlje. Na Adria Summitu ćemo porazgovarati s predstavnicima eCommerce asocijacija iz susjednih zemalja iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Severne Makedonije kako bi saznali što njihovi kupci žele, ali i koje su pravne i birokratske procedure potrebne za uspostavu uspješne online prodaje u tim zemljama. Osim toga, na Adria Summitu možete iskoristiti bezbrojne prilike za VIP networking u neformalnom okruženju", zaključuje Marcel Majsan, koorganizator konferencije, osnivač i predsednik eCommerce Asocijacije Hrvatske.

Na samitu učestvuju i eCommerce Asocijacije iz Slovenije, Hrvatske, Severne Makedonije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Region, prvi put, na jednom mestu.

U kreiranju ovog događaja očekujemo da vidimo raznoliku publiku, uključujući lidere velikih korporacija i preduzetnike koji predstavljaju svoje kompanije, od fintech do alternativnih start-up-a, kao i investitore, menadžere privatnih kapitalnih fondova i porodične kancelarije zainteresovane za finansiranje i finansiranje industrije inovacija.

Više od 70 učesnika govoriće o navedenim temama. Svakodnevno se ažurira spisak učesnika na stranici ovde.

Registrujte se na vreme. Nije veliki kapacitet, nema za sve, a nema ni live prenosa.

Komentari (0)

Biznis