Društvo

Srpski turisti ostavljeni kod Rijeke po mraku, morali sami da se snalaze posle kvara autobusa

Komentari

Autor: Jovana Stanković

26/07/2021

-

17:06

Srpski turisti ostavljeni kod Rijeke po mraku, morali sami da se snalaze posle kvara autobusa
Autobus - Copyright profimedia

veličina teksta

Aa Aa

Putnici koji su pre dve večeri iz Beograda krenuli u Hrvatsku morali su da se snalaze, jer se autobus kojim su putovali pokvario oko 22 sata nedaleko od Rijeke. Oni koji su krenuli na more, na svoje odredište su stigli sa 12 sati zakašnjenja, a oni koji su trebali da se vrate kućama bili su "ostavljeni na cedilu". 

Jedna od majki koja je svoju ćerku pre dve večeri ispratila na more u Pulu je Ana Marie Alves-Ćurčić. Ona je za Euronews Srbija rekla da ju je ćerka kontaktirala čim je autobus stao i kada su putnici saznali da je njihovo dalje putovanje neizvesno. 

"Ćerku sam iz Beograda za Pulu ispratila oko 21.45. Preko agencije smo kupile kartu za autobus prevoznika FlixBus. Nešto iza deset sati, ona mi se javila rekavši da se autobus pokvario, da se nalaze u nekoj nedođiji i da ne znaju hoće li stići neki zamenski autobus ili će ovaj popravaljati. Na kraju im je rečeno da se sami snađu za prevoz do Rijeke, pa su putnici plaćali po 15 evra za taksi i mini kombije kako bi došli do autobuske stanice u Rijeku odakle bi sa ovim prevoznikom nastavili ka Puli. Tako da umesto u planiranih 8.30 sati, dete mi je na odredište stiglo malo pre 20h, dakle sa 12 sati zakašnjenja", kaže Ana Marie Alves-Ćurčić za Euronews Srbija.

Ona je dodala da je u Beogradu na stanici videla da nije reč o prepoznatljivim zelenim autobusima FlixBusa, već je na njima pisalo "Europa Bus Valjevo".

"Međutim, videla sam da vozači imaju logo kompanije, pa se nisam preterano raspitivala. Pretpostavila sam da imaju neku saradnju i da su autobusi bezbedni", objašnjava ona i dodaje da je, otkako joj ćerka javila da je autobus pokvaren, bila uznemirena.

Išla je do agencije preko koje su kupili kartu, probala da kontaktira direktno FlixBus, ali ništa nije urodilo plodom.

"Ostavljeni su u sred nedođije, u mraku. Nemate koga da zovete, telefon koji je na sajtu FlixBusa za Beograd nije u funkciji. Kontaktirala sam agenicju preko koje smo kupili kartu, odakle je stigao mejl iz FlixBusa da je kvar u pitanju i da budemo strpljivi. Oni čak ni toj agenciji nisu javili da se autobus pokvario", dodaje ona i kaže da putnici sada planiraju da traže odštetu za novac koji su dali kako bi stigli do Rijeke.

Europa Bus Valjevo: Mi smo samo iznajmili autobuse, niko nas nije kontaktirao iz FlixBus-a

Iz kompanije "Europa Bus Valjevo", kažu za Euornews Srbija da oni sarađuju sa FlixBusom na taj način tako što im iznajmljuju autobuse. Direktor ove kompanije Zoran Todorčević rekao je da ga niko nije kontaktirao i obavestio o kvaru.

"Mi njima izdajemo autobuse, a vozači su njihovi. Niko me zvanično nije obavestio da se dogodio kvar. Čuo sam ovako kroz medije. Takođe još uvek nemamo informaciju šta je sa autobusom koji se pokvario", rekao je Todorčević za Euornews Srbija.

Kako nam je inače Alves-Ćurčić rekla u nezavidnoj situaciji nije se našla samo njena ćerka i putnici koji su krenuli ka Puli. Njenom prijatelju, koji je isitm prevoznikom trebalo tog dana da se vrati za Begrad sa mora se desila slična situacija.

"Rekao mi je da njih kompanija nije ni obavestila da neće krenuti na vreme. Slučajno je ušao na mejl i tada video da mu je prevoz otkazan. Sa dvoje male dece je morao da kupi novu kratu do Rume i da onda taksijem dođe do Beograda", kaže Alves-Ćurčić.

Pokušali smo da kontiramo FlixBus, ali je broj koji je aktivan za Srbiju i koji piše na sajtu ove kompanije trenutno van funkcije. 

FlikBus: Postupili smo po protokolu, otežala nam je turistička sezona

Međutim, kako nam je rečno iz kompanije u Hrvatskoj, oni uvek rekaguju po protokolu, ali kako kažu ovog puta im je bilo otežano, jer je zbog aktuelne turističke sezone bilo teško naći alterntativan prevoz za putnike.

"Žao nam je zbog neugodne situacije koju su putnici iz Beogada doživeli. U slučaju kvara autobusa postoje posebni protokoli kojima upravlja odeljenje korisničke službe, a koje kontaktira vozač i saradnik ukoliko do kvara dođe. Čim smo obavešteni da je autobus stao blizu grada Delnice u Hrvatskoj, odmah smo pokrenuli standardni protokol, ali nažalost zbog turističke sezone nismo mogli da reagujemo u potpunosti i nađemo zamenu", nevo je te dodao:

"Deo putnika nije želeo da čeka naše rešenje, pa su se sami organizovali kako bi nastavili putovanje, dok se sa preostale organizovao taksi prevoz do krajnje destinacije", navode iz kompanije za Euronews Srbija.

Komentari (0)

Srbija