Biznis vesti

Digital day 2025 - "U centru pažnje": Kako zadržati ljudski faktor u centru tehnološkog napretka?

Komentari
Euronews Serbia

Autor: Euronews Srbija

20/05/2025

-

19:16

veličina teksta

Aa Aa

U trenutku kada veštačka inteligencija sve više oblikuje našu svakodnevicu i poslovne procese, pred stručnjacima iz oblasti digitalnog marketinga otvara se ključno pitanje – kako zadržati ljudski faktor u centru tehnološkog napretka?

Odgovore na to pitanje, ali i pregled ključnih trendova u industriji, ponudiće konferencija Digital Day 2025, koja će se pod sloganom "U centru pažnje" održati 29. i 30. maja u Domu omladine Beograda.

"Digital Day traje već 14 godina, tako da već možemo da govorimo o nekoj vrsti tradicije u okviru marketinške i oglašivačke industrije“, kaže za Euronews Srbija Una Barišić iz kompanije IAB Serbia, koja stoji iza organizacije događaja.

Barišić ističe da će ovogodišnji program imati dva glavna fokusa.

"Prvi je da napravimo presek stanja tržišta, jer se u proteklom periodu dogodilo mnogo promena. Želimo da otvoreno razgovaramo o onome što je novo, šta nas je iznenadilo, a šta nas čeka u bliskoj budućnosti“, navodi ona.

Drugi ključni aspekt konferencije biće posvećen primeni veštačke inteligencije u oglašavanju i komunikacijama. Barišić objašnjava da je ideja da se ukaže na dobre prakse i koristi koje AI donosi, ali i na izazove.

"AI danas više nije stvar budućnosti, već svakodnevice – koristimo ga u privatnim, ali sve više i u poslovnim rutinama. Hoćemo da pokažemo gde AI može da bude sjajan asistent, ali i da otvorimo razgovor o etici, kontroli i odgovornosti“, kaže ona.

Digital Day 2025 okupiće i ove godine istaknute stručnjake iz zemlje i inostranstva. „Imaćemo predavače iz Google-a, Financial Times-a i IAB Evrope, ali i regionalne i lokalne govornike koji su već poznati publici, ali ovog puta dolaze sa novim iskustvima i alatima koje koriste“, dodaje Barišić.

Detaljnije o konferenciji pogledajte u videu na početku teksta.

AI Preporuka

Komentari (0)

Biznis