RATEL: Telekom ostvario najbolji rezultat kada je reč o kvalitetu mobilnih mreža
Komentari 
                                    14/12/2022
-15:34
Telekom Srbija je ostvario najbolji rezultat u merenju kvaliteta mobilnih mreža koje je sproveo RATEL.  Na drugom mestu po kvalitetu je A1 Srbija, a na trećem YETTEL, navodi u saopštenju Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL). 
                                                                                            
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                                                                    
                                                    
Prosečan rezultat sva tri operatera je 86,58 poena, što je RATEL ocenio kao poboljšanje kvaliteta usluga koje se pružaju korisnicima u odnosu na 2021. godinu kada je taj prosek bio 83,51.
Uporedna merenja i analizu parametara kvaliteta RATEL je sproveo od septembra do decembra. 
                                                                                            
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                                                                    
                                                    
 
                                                                                
                                                                                                                                Unsplash
                                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                    
                                    
                                                                                                                                
                                                                                                                            
                                                                                                                                
                                                                                                                            
                                                                                                                                
Merenja su obuhvatila 55 gradova, 16.000 kilometara puteva i više od 1.400 kilometara železničkih pruga u Srbiji.
Tokom kampanje obavljeno je više od 9.000 poziva i 7.000 sesija za svaku od usluga prenosa podataka u mreži svakog od operatora, na svim tehnologijama 2G, 3G i  4G.
                                                                                            
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                                                                
                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                    
                                                                                    
Euronews Srbija je u vlasništvu Arena channels grupe koja je deo Telekoma Srbija.
 
         
             
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
        
Komentari (0)