Britanska Kraljevska pošta kažnjena sa više od 24 miliona evra zbog kašnjenja isporuka
Komentari
15/10/2025
-13:11
Britanski regulator komunikacija Ofkom danas je izrekao kaznu od 21 milion funti (24,1 milion evra) tamošnjoj Kraljevskoj pošti (Royal Mail) zbog hroničnog kašnjenja isporuka i upozorio da će kazne nastaviti da rastu ukoliko se stanje ne popravi.
Prema izveštaju, u periodu od aprila 2024. i marta 2025. godine Kraljevska pošta je uspela da na vreme dostavi samo 77 odsto pošiljki prve klase i 92,5 odsto druge klase, što je značajno niže od ciljanih 93 odsto i 98,5 odsto.
Ciljevi su naknadno ublaženi, na 90 odsto za prvu i 95 odsto za drugu klasu, ali i to su bile nedostižne cifre za kompaniju, prenosi Skaj njuz.
Ofkom je naveo da su "milioni važnih pisama stigli sa zakašnjenjem" i da korisnici nisu dobili uslugu za koju su platili.
Kazna, dvostruko viša nego prošle godine, predstavlja treću najveću novčanu sankciju koju je Ofkom ikada izrekao. Da kompanija nije priznala propuste i pristala na nagodbu, kazna bi iznosila 30 miliona funti.
Regulator sada zahteva od Kraljevske pošte da hitno objavi i sprovede uverljiv plan poboljšanja, uz poruku da "prazna obećanja više nisu dovoljna". Ofkom očekuje "značajan napredak u kratkom roku", a kompaniji je postavljen novi obavezujući cilj – da 99 odsto pošiljki ne kasni duže od dva dana.
Kraljevska pošta je saopštila da "prihvata odluku" i dodala da je već sprovela niz promena koje treba da doprinesu boljim rezultatima.
Komentari (0)