Aktuelno iz kulture

Musicology Sessions pred izazovom opstanka: "Sami više ne možemo"

Komentari
Musicology Sessions pred izazovom opstanka: "Sami više ne možemo"
Musicology Sessions pred izazovom opstanka: "Sami više ne možemo" - Copyright Facebook.com/Musicology Sessions

Autor: Euronews Srbija

04/06/2025

-

13:59

veličina teksta

Aa Aa

Nakon više od decenije postojanja, koncertni serijal Musicology Sessions suočava se sa mogućim prestankom rada. Zbog sve težeg pronalaženja stabilnih sponzora, organizatori najavljuju da bi ovo leto moglo biti poslednje za taj muzički projekat– ukoliko se do 20. juna ne pronađe podrška koja bi omogućila njegov opstanak.

"Borimo se 25 godina za svaki pedalj prostora za kvalitetnu muziku i muzičku scenu uopšte. Promovišemo mlade, dovodimo najveće funk/jazz/RnB izvođače današnjice, i do ovog trenutka smo uz pomoć prijatelja i sponzora uspevali da opstanemo. Nažalost, tokom epidemije korone ostali smo bez generalnog sponzora, pojavio se CEBEF i dao nam veštačko disanje na tri godine, ali je postajalo sve teže, a danas je praktično i nemoguće raditi Musicology na nivou na kojem smo nekada radili, a da cena karte ne bude astronomska za našu publiku. Nismo se predali, pokušavamo i dalje da nađemo partnere, kucamo na sva vrata, ali sami više ne možemo. Poslednji rok da se nešto promeni je 20. jun - kako bismo imali vremena da bukiramo sledeću sezonu“, izjavio je Miša Relić, osnivač i izvršni producent Musicology Sessions serijala.

U prethodnih godinu dana tim je neumorno radio na pronalaženju partnera, slali su predloge saradnje, sastajali se sa brojnim kompanijama, ali bez konačnog uspeha. Organizatori sada pozivaju zajednicu i sve koji veruju u snagu kulture da pomognu – kroz kontakt, preporuku ili direktnu podršku osobama i kompanijama koje su spremne da stanu uz kvalitetan kulturni projekat.

"U svetu u kojem kultura često biva poslednja na listi prioriteta, nama je postalo gotovo nemoguće da pronađemo stabilnog sponzora. Izvođači koje dovodimo sve su skuplji, a da bismo pokrili njihove honorare, ulaznice bi morale da koštaju preko 5.000 dinara – što znamo da je izvan domašaja mnogim našim posetiocima - a to nikada nije bio duh Musicology serijala. Dali smo sebi rok do 20. juna da pokušamo sve – da započnemo razgovore sa potencijalnim partnerima, sponzorima ili donatorima koji bi nam dali vetar u leđa i pomogli da prebrodimo finansijsku krizu. Zato vam se otvoreno obraćamo – ne kao organizatori, već kao zajednica. Ako znate kompaniju koja bi mogla da podrži Musicology Sessions, koja bi želela da se poveže sa kvalitetnom muzikom, koja veruje u dugoročne vrednosti – spojite nas. Ako znate osobu u marketingu, PR-u, HR-u ili top menadžmentu kompanije koja bi mogla da pokrene razgovor – javite nam se. Svaki kontakt, savet ili predlog može da napravi razliku", navode organizatori.

Oni su istakli da su spremni da se u narednim danima sastanu sa svima koji pokažu interesovanje.

"Imamo spremne predloge saradnje, konkretne brojeve i mnogo entuzijazma da ne odustanemo bez borbe. Iza nas su godine predivnih koncerata, trenuci koji su nas dirnuli, inspirisali i povezali. Svaki od njih dokaz je da smo zajedno stvorili nešto mnogo više od koncertnog događaja – izgradili smo emociju, zajednicu i prostor za iskreno muzičko iskustvo. Musicology Sessions nije samo muzički događaj – to je prostor u kojem su ljudi rasli, otkrivali novu muziku i gradili scenu. Zato se sada ne obraćamo kao organizatori, već kao zajednica. Ako poznajete kompaniju, agenciju ili osobu koja bi želela da stane uz kvalitetan kulturni projekat – javite nam se. Svaki kontakt može da napravi razliku. Zahvalni smo na svemu što smo zajedno napravili i nadamo se stvaranju novih muzičkih uspomena“, poručuje tim Musicology serijala.

Organizatori ističu da su spremni za sastanke i razgovore sa svim zainteresovanim partnerima, imaju spremne modele saradnje i veruju da, uz podršku zajednice, ovo neće biti kraj – već samo pauza.

Komentari (0)

Kultura