Poznati

"Pobesneli glumci": Kolege Šarliz Teron i Toma Hardija progovorile o atmosferi na snimanju filma "Autoput besa"

Komentari

Autor: Variety

28/02/2022

-

21:47

"Pobesneli glumci": Kolege Šarliz Teron i Toma Hardija progovorile o atmosferi na snimanju filma "Autoput besa"
"Pobesneli glumci": Kolege Šarliz Teron i Toma Hardija progovorile o atmosferi na snimanju filma "Autoput besa" - Copyright profimedia

veličina teksta

Aa Aa

Glumica Šarliz Teron i njen kolega Tom Hardi već su priznali da su imali konstantne sukobe tokom snimanja filma "Pobesneli Maks: Autoput besa", ali su sada na videlo izašli i detalji koji svedoče o mnogim neprijatnim situacijama koje je filmska ekipa imala sa zvezdama.

Novinar Kajl Bjukenon nedavno je objavio knjigu pod nazivom "Krv, znoj i hrom: Divlja i istinita priča o 'Pobesnelom Maksu'", koja govori o snimanju filma koje je trajalo tokom 2015.

Problemi od prvog dana

Filmska ekipa koja je najveći deo tog ostvarenja snimala u nepristupačnim predelima Namibijske pustinje bila je pod pritiskom od prvog dana zbog tehničkih poteškoća i surovih uslova rada.

Međutim, veći problem predstavljao je animozitet između glavnih glumaca koji su imali sasvim različitu radnu etiku, piše Variety.

Teron je tada tek dobila svoje drugo dete i bila je uvek tačna na snimanjima, kako bi na vreme mogla da se vrati detetu, dok bi Hardi koji je poznat po svojoj metodičkoj glumi, ostajao i u pauzama i van seta u ulozi mrzovoljnog i grubog Maksa. 

Neretko se dešavalo da po nekoliko sati kasni na snimanje, krijući se u svojoj prikolici.

Glumac Nikolas Holt opisao je atmosferu na setu kao "kad ste na letnjem odmoru, a odrasli se na prednjim sedištima automobila svađaju".

Montažer koji je radio na filmu rekao je za Bjukenona da je gledajući sirove materijale sa snimanja mogao da zaključi "da se ti ljudi međusobno mrze".

Eksplozivni sukob

Sukob je kulminirao tokom snimanja jedne scene, za koju je Hardi kasnio tri sata.

Prema pisanju Bjukenona, kada se konačno pojavio na setu, glumica je "eksplodirala".

profimedia

 

Snimatelj Mark Goelniht rekao je da je Teron "psovala iz sveg glasa" nazivajući ga pogrdnim imenima i preteći da će platiti na stotine hiljada dolara za svaki minut koji je zadržavao ekipu.

"Bila je u pravu", dodao je snimatelj.

S druge strane, Hardi je postajao agresivan, zbog čega je ona tvrdila da se oseća "ugroženo" na setu, što je zahtevalo drastične poteze.

Nakon tog sukoba, iskusna producentkinja poslata je u Namibiju da bude posrednik između glumaca i da pomogne Teron da izađe na kraj sa frustracijom.

Reditelj Džordž Miler pripisivao je njihov animozitet tenzijama koje su u scenariju postojale među njihovim likovima.

"Neću da kažem da su njihovi likovi direktno izbijali na setu, ali je putanja koju su prolazili definitivno uticala na rad", rekao je Miler za Bjukenona.

Glumci su ipak zakopali ratne sekire

Godinama su problemi na snimanju "Pobesnelog Maksa" bili povod pisanja tabloida, ali su glumci odbijali da komentarišu takve navode.

Međutim, od nedavno deluje da su rešili da se pomire.

profimedia

 

"Kad se osvrnem, nisam imala dovoljno saosećanja da istinski razumem kroz šta je on prolazio, jer je morao da uđe u cipele Mela Gibsona", rekla je Teron za Njujork tajms. 

"To je zastrašujuće! I mislim da smo i zbog mog sopstvenog straha, podigli zidove da sebe zaštitimo, umesto da jedno drugom kažemo: 'Ovo je strašno za tebe, a strašno je i za mene. Hajde da budemo fini jedno prema drugom'. Na neki čudan način, funkcionisali smo kao likovi koje smo igrali: sve smo radili da preživimo", izjavila je Teron.

Hardi se u jednom drugom intervjuu složio s njom. 

"Mislim da sam bio previše u svojoj glavi, na mnogo načina. Pritisak na nas dvoje je bio preplavljujući u nekim trenucima. Njoj je bio potreban bolji, možda i iskusniji partner u meni. To je nešto što ne može da se lažira. Voleo bih da mislim da bih sada, kada sam stariji i ružniji, mogao da dorastem toj prilici", rekao je Hardi. 

Komentari (0)

Magazin