Biznis vesti

Lidl: Neradan Prvi maj jer je briga o zaposlenim na prvom mestu

Komentari
Lidl: Neradan Prvi maj jer je briga o zaposlenim na prvom mestu
Lidl: Neradan Prvi maj jer je briga o zaposlenim na prvom mestu - Copyright Promo

Autor: Euronews Srbija/PR

28/04/2025

-

09:00

veličina teksta

Aa Aa

Briga o zaposlenima, pored kontinuiranog praćenja potreba potrošača, jedan je od temelja poslovanja i uspeha kompanije Lidl Srbija. Upravo zato, a povodom Međunarodnog praznika rada, Lidl prodavnice neće raditi u četvrtak, 1. maja, kako bi prodavci imali priliku da dan provedu sa porodicom i prijateljima.

Odlukom kompanije o neradnom danu Lidl još jednom potvrđuje strateško opredeljenje da bude poslodavac koji brine o uslovima rada, transparentnosti komunikacije, razvoju i motivisanosti svojih zaposlenih. Smatrajući ravnotežu između poslovnog i privatnog života temom od izuzetnog značaja, a vreme provedeno sa najbližima neprocenjivim, Lidl veruje da su praznici poput Prvog maja prava prilika da kompanija i na ovaj način ukaže zahvalnost za svakodnevni trud, posvećenost i energiju koju zaposleni svakodnevno ulažu.

"Verujemo da će zaposleni lepo provesti slobodan dan, a zahvaljujemo se i potrošačima na razumevanju što 1. maja neće biti u mogućnosti da kupovinu obave u našim prodavnicama i pozivamo ih da iskoriste redovno radno vreme do 30. aprila kako bi se pripremili za predstojeće praznike. Podrška kupaca nam za ovakve odluke izuzetno znači i dodatno potvrđuje vrednost koju zajednički gradimo – poštovanje rada i ljudi", kaže Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs u Lidlu Srbija.

Povodom predstojećeg Međunarodnog praznika rada, Lidl prodavnice neće raditi u četvrtak, 1. maja, dok će od 2. maja potrošači moći da obave svoju kupovinu prema redovnom radnom vremenu prodavnica.

30. april - Redovno radno vreme

1. maj - Zatvoreno

2. maj - Redovno radno vreme

Kompanija Lidl Srbija poznata je po tome što nudi konkurentne uslove rada i brine o svojim zaposlenima kroz jasno definisane HR procese i jednak tretman. Lidl je na tržištu rada prepoznat po izuzetno konkurentnim uslovima rada, a ove godine je unapređena i paleta benefita koju kompanija nudi svojim zaposlenima.

Povećanje plata, jednokratne isplate, kartice za zaposlene u vrednosti do 50.000 dinara godišnje, bonus sistemi nagrađivanja, dodaci za godišnji odmor, privatno zdravstveno osiguranje i program podrške za zaposlene EAP (Employee Assistance Program) kroz koji zaposleni besplatno dobijaju poverljive usluge savetovanja od strane eksperata iz oblasti prava, finansija i psihologije, samo su neki od benefita koje imaju zaposleni u Lidlu.

Sva aktuelna radna vremena i promene, mogu se pratiti na zvaničnoj stranici kompanije Lidl Srbija, na sajtu kompanije www.lidl.rs.

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih pre-hrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 pro-davnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju sva-kodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedin-stveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

AI Preporuka

Komentari (0)

Biznis