Biznis vesti

Od ponedeljka bolja komunikacija s građanima: Novi broj kontakt centra Republičkog geodetskog zavoda

Komentari

Autor: Euronews Srbija

18/01/2023

-

14:47

Euronews Srbija

veličina teksta

Aa Aa

Od ponedeljka, infocentar Republičkog gedetskog zavoda (RGZ) pruža svoje usluge putem novog broja telefona u cilju dodatnog unapređenja komunikacije sa građanima. Milica Malešić iz RGZ kaže za Euronews Srbija da je novi broj kol centra 0700/500-500. 

"Automatizovali smo proces komunikacije, uveli smo novi govorni automat, odnosno automatsku sekretaricu, gde smo na tasterima uneli najčešće postavljena pitanja koja interesuju naše građane. Novim govornim automatom je zagarantovano smanjeno čekanje na javljanje operatera. Pozivom kol centra RGZ, odabirom tastera 1, za svega 30 sekundi će se javiti operater", objasnila je Malešić.

Ona je dodala da preko tastera 1 građani mogu zakazati termin za podnošenje zahteva nadležnim službama za katastar nepokretnosti, dok se nakon pritiskanja tastera broj 2 se javljaju službenici RGZ koji korisnicima mogu proveriti status podnetog zahteva u nadležnim službama za katastar nepokretnosti. 

"Tu je prosek čekanja na javljanje operatera do 60 sekundi, tako da smo time unapredili komunikaciju između građana i RGZ, jer se više ne čeka dugo na javljanje operatera. Na ostalim tasterima su definisani odgovori na najčešće postavljena pitanja, kao što su šta je potrebno od dokumentacije za podnošenje zahteva za upis u katastar nepokretnosti. Na ostalim tasterima su obaveštenja o promeni naziva ulice i kućnom broju, a imamo tu i uverenja o imovnom stanju", rekla je Malešić.

Kada je u pitanju brzina postupka rešavanja predmeta pred nadležnim službama za katastar nepokretnosti, ona je dodala da je RGZ definisao novi softver koji je trenutno u finalnoj fazi izrade, a koji će građanima omogućiti da na jednom mestu preuzmu svoje rešenje, provere da li je plaćena taksa i da li je ta uplata evidentirana.

"Takođe će moći da zakažu termin za odricanje prava na žalbu i samim tim ćemo imati i mogućnost da se obrate u vezi sa onim predmetima koji nisu rešeni i dva do tri dana će imati mogućnost odgovora na svoju molbu ili postavljeno pitanje", navodi Malešić.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Biznis