Poznati

Skarlet Johanson pokrenula kozmetičku liniju, pa naišla na osudu internet zajednice - "umorni smo od nege kože slavnih"

Komentari

Autor: RTS

26/02/2022

-

16:05

Skarlet Johanson pokrenula kozmetičku liniju, pa naišla na osudu internet zajednice - "umorni smo od nege kože slavnih"
Profimedia - Copyright profimedia

veličina teksta

Aa Aa

Skarlet Johanson (37) je najnovija poznata ličnost koja je pokrenula sopstveni brend za negu lepote. Glumica je najavila da uskoro na trište izlaze proizvodi njene linije po nazivom Autset, prenosi RTS.

Kolekciju od šest preparata za negu kože napravili su Johansonova i tim stručnjaka, a na osnovu njenih rituala nege lepote i njenog iskustva u borbi sa aknama, suvom kožom i ostacima šminke koju zbog prirode posla nosi satima tokom snimanja.

Skarlet Johanson, s druge strane, naziva svoju kozmetičku kolekciju "projektom strasti".

Međutim, kako piše britanski Independent, internet zajednica je pokazala slabo interesovanje za još jednu marku kozmetike iza koje stoji neka poznata ličnost.

Kako se podeća u tekstu objavljenom i na sajtu srpskog javnog servisa, Skarlet se pridružila dugačkoj listi poznatih ličnosti koje su već u igri na tržištu lepote: Rijana, Selena Gomez, Kajli Džener, Gvinet Paltrou, Dženifer Lopez, Džesika Alba, Mili Bobi Braun...

Stiče se utisak da su korisnici društvenih medija umorni od brendova za lepotu u vlasništvu slavnih - ne samo zato što ih ima toliko, već zato što poznate ličnosti imaju pristup skupim tretmanima za negu kože koje drugi - nemaju. 

Tviter je bio preplavljen raznim komentarima nakon što je objavljeno da će linija Skarlet Johanson biti lansirana prvog marta.

Među komentarima su bili oni u kojima se navodi da je "društvo prevazišlo potrebu za linijama za negu kože slavnih", ali i onih u kojima se jasno kaže da je ljudima "dosta nege kože slavnih", i da su "umorni od nege kože slavnih". 

"Umoran sam od nasumičnih poznatih ličnosti koje objavljuju liniju za negu kože kada svi znamo da to ne koriste, i da imaju pristup preskupim tretmanima za negu kože", tvrdi jedan korisnik. 

"Uticajni ljudi i poznate ličnosti moraju da prestanu da guraju poluvaljane proizvode za negu kože i kozmetičke proizvode. Zašto nam je ovo potrebno? Da li je zaista vaš san da terate ljude da troše novac na proizvode koje reklamirate, kada sami obavljate konstantni profesionalni tretman lica?", objavio je drugi. 

Tržište kozmetičkih proizvoda konstantno povećava vrednost 

Godine 2021. godine industrija lepote je vredela 511 milijardi dolara na svetskom nivou. Samo tržište proizvoda za negu kože dostiglo je 132 milijarde dolara u 2021, i očekuje se da će porasti na 198 milijardi dolara do 2027, objavio je Independent.

Mnogi korisnici društvenih medija slažu se da, od kada je Rijana lansirala liniju Fenti 2017. godine, nijedan brend poznatih ličnosti koji je lansiran, nije uspeo da "uzdrma industriju" na takav način.

Kada je pustila u prodaju svoje prve proizvode, navodno je zaradila 100 miliona dolara za nešto više od mesec dana. Pevačici se čak pripisuje da je potpuno promenila industriju lepote. 

"Nedostatak kreativnosti koju imaju poznati ljudi je zabrinjavajući", napisao je jedan korisnik na Tviteru.

"Od kada je Rijana lansirala Fenti, svi oni rade isto. Postaje dosadno, oni bi trebalo da budu umetnici, a umetnici bi trebalo da budu kreativni", zaključio je korisnik društvene mreže. 

Kritike oko brendova lepote iza kojih stoje poznate ličnosti verovatno će uticati ubuduće na glumce i pevače koji žele da se probiju u svetu kozmetičke industrije.

Komentari (0)

Magazin