Društvo

Uslužni centar za evidenciju nepokretnosti počinje sa radom 8. decembra u zgradi Gradske uprave

Komentari
Uslužni centar za evidenciju nepokretnosti počinje sa radom 8. decembra u zgradi Gradske uprave
Uslužni centar za evidenciju nepokretnosti počinje sa radom 8. decembra u zgradi Gradske uprave - Copyright FoNet/Marko Dragoslavić

Autor: Tanjug

14/11/2025

-

10:17

veličina teksta

Aa Aa

Uslužni centar za građane za informisanje i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima uspostavljen je u zgradi Gradske uprave u Ulici kraljice Marije broj 1, a građanima će biti dostupan od 8. decembra.

Kako je saopšteno iz Gradske uprave, građani će od 8. decembra, na dva šaltera u prostorijama Gradske uprave u Ulici kraljice Marije 1 u prizemlju ili kancelarijama 1502 i 1506 na 15. spratu, kao i kancelarijama 1609 i 1612 na 16. spratu, moći lično da se informišu, ali i da dobiju pomoć pri podnošenju prijava.

Takođe, stranke mogu putem imejl adrese svoj.na.svome@beograd.gov.rs dobiti potrebne informacije o novom zakonu i načinu podnošenja prijave.

Dostupni su i brojevi telefona i to odeljenje za opštinu Zemun 7157-562, odeljenje za opštinu Novi Beograd 7157-569, odeljenje za opštinu Zvezdara 7157-575, odeljenje za opštinu Palilula 7157-620.

Dostupni su i brojevi telefona za odeljenje za opštinu Voždovac 7157-613, odeljenje za opštinu Savski venac 7157-610, odeljenje za opštinu Rakovica 7157-621, odeljenje za opštinu Čukarica 7157-031.

Građani mogu kontaktirati i odeljenje za opštinu Vračar 7157-555 i odeljenje za opštinu Stari grad 7157-626 kao i odeljenje za opštine Surčin, Obrenovac, Grocka, Mladenovac, Barajevo, Sopot i Lazarevac 7157-577.

Gradska uprava napominje da će građani sve informacije i adekvatnu pomoć moći da dobiju od 8. decembra u Gradskoj upravi.

Komentari (0)

Srbija