Tehnologija

Kim Kardašijan i Kajli Džener se pobunile zbog promena na Instagramu: Čelnici odmah reagovali

Komentari

Autor: Euronews Srbija

27/07/2022

-

23:02

Euronews TV

veličina teksta

Aa Aa

Mnogim korisnicima društvene mreže Instagram ne dopadaju se promene na njihovoj aplikaciji, ali ni popularnim sestrama Kajli Džener i Kim Kardašijan koje su pozvale čelnike te platforme da prestanu da oponašaju svog kineskog rivala, kompaniju TikTok.

Članice čuvene porodice Kardašijan koje zajedno imaju stotine miliona pratilaca na društvenim mrežama, objavile su poruku "Učinite Instagram ponovo Instagramom" i podelile link ka peticiji za vraćanje stare verzije te mreže koja je do sada skupila gotovo 140.000 potpisa.

"Prestanite da budete TikTok. Samo želim da vidim slatke fotografije svojih prijatelja", stajalo je u njihovoj objavi koja je dobila preko 1,6 miliona lajkova.

Naime, Mark Zakerberg čelnik kompanije Meta u čijem su sastavu Facebook i Instagram, planira da poveća udeo kratkih videa, kakve je popularizovao TikTok, trenutno najpopularnija društvena mreža na internetu, u nadi da će je sustići na tržištu. 

Pixabay

 

To se ne dopada onim korisnicima koji su navikli da koriste Instagram za fotografije i koji nisu toliko zainteresovani za video sadržaj, budući da je trenutno dominantan na toj, ali i mnogim drugim društvenim mrežama.

Budućnost Instagrama je u video sadržajima

Kajli Džener i Kim Kardašijan su izuzetno uticajne na internetu, a kada je 2018. godine Džener kritikovala redizajn aplikacije Snapchat, velikog rivala Instagrama, napisavši da više gotovo i da ne koristi tu mrežu, vrednost akcija te kompanije pala je za čak sedam procenata, odnosno za više od dve milijarde dolara.

Imajući to u vidu, ovog puta je reagovao prvi čovek Instagrama Adam Moseri, koji je objavio video i objasnio da su promene uvedene, zato što je utvrđeno da se ljudima više sviđaju sadržaji fokusirani na video.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adam Mosseri (@mosseri)

 

Zbog toga će takozvani "feed" ići preko celog ekrana, kao i da će se na strimu naći više preporučenih videa.

"Trenutno eksperimentišemo sa brojim različitim promenama na aplikaciji i čujemo da vlada velika zabrinutost među vama. Želim da budem jasan, to još nije dobro. Napravićemo je tako da bude dobra i tek tada ćemo je isporučiti ostatku Instagram zajednice", rekao je Moseri, dodavši da će i dalje biti fotografija, koje i on sam voli.

"Ali, moram da budem iskren: verujem da će s vremenom sve veći i veći deo Instagrama biti video sadržaj. To vidimo i kad ništa ne menjamo. To je primetno i kad se samo pogleda hronološki feed", naveo je čelnik te mreže.

Pojedini korisnici žalili su se i zbog toga što im se sve češće servira sadržaj sa naloga koje ne prate, na sličan način na koji to praktikuje TikTok, a Moseri je rekao da će raditi na tome da to poprave.

"Možete isključiti preporuku ili na mesec dana zaustaviti sve preporuke ili preći na feed naloga koje pratite", naveo je Moseri.

Unsplash

 

On je dodao da će takvih preporuka svakako biti i u buduće, jer veruje da je to najbolji način da kreatori sadržaja, naročito oni manji, dođu do većeg broja pratilaca.

Mnoge kompanije koje se bave društvenim mrežama preuzimaju "recept" TikToka, a među njima je i YouTube, koji od nedavno ima novu sekciju kratkih "short" videa, sličnih onima kakve se objavljuju na kineskoj platformi.

TikTok je bio i najčešće preuzimana aplikacija na svetu u prvom kvartalu ove godine, nadmašivši tako i Instagram. 

Tu platformu na svom telefonu instaliralo je 3,5 milijarde ljudi, što je TikTok učinilo tek petom aplikacijom kojoj je to pošlo za rukom i jedinom koja nije u vlasništvu kompanije Meta.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Magazin