Baby Food Factory pokreće platformu "Zdrava ishrana od malih nogu"
Komentari
06/11/2025
-11:39
Baby Food Factory, članica Nelt Grupe i proizvođač brenda Nutrino, kao vodeća kompanija u proizvodnji zdrave hrane za sve generacije pokrenula je jedinstvenu društveno odgovornu inicijativu "Zdrava ishrana od malih nogu", sa ciljem prevencije dečje gojaznosti i podizanja svesti o značaju pravilne ishrane u najranijem uzrastu .
Rana edukacija ključna za dugoročno zdravlje
Platforma je osmišljena kao odgovor na ozbiljne zdravstvene izazove današnjice, sa fokusom na edukaciju roditelja i stručnjaka, ali i stvaranje dugoročne promene kroz znanje, prevenciju i odgovornost. Naime, prema izveštaju Svetske zdravstvene organizacije, svako treće dete u Evropi ima višak kilograma ili je gojazno, a slična statistika je u Srbiji i regionu. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku i instituta Batut, skoro 13 posto dece od 5 do 14 godina je gojazno, 16,6 posto ih je predgojazno, dok projekcije govore da će do 2030. godine više od 18 procenata dece uzrasta od 5 do 19 godina imati problem sa gojaznošću.
Brend Nutrino za zdravije generacije dece
Studije pokazuju da se navike u ishrani formiraju do pete godine života, što čini ranu edukaciju ključnom za dugoročno zdravlje. Upravo zato, kroz ovu sveobuhvatnu CSR inicijativu, brend Nutrino prvi put u Srbiji povezuje struku i roditelje, kroz zajedničko delovanje ka zdravijem odrastanju budućih generacija, uz podršku Nelt Grupe.
Tim povodom, danas su u Sava centru organizovana dva stručna panela - "Prevencija gojaznosti kod dece: značaj prvih 1.000 dana" i "Od prve kašice do zdravih navika: kako svi zajedno gradimo zdravu generaciju", uz stručno predavanje "Javnozdravstvena perspektiva problema prekomerne telesne mase i gojaznosti" dr Dragane Atanasijević, specijaliste socijalne medicine, MSc.
Podrška stručnjaka u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori kroz panele i okrugle stolove
Na prvom panelu, "Prevencija gojaznosti kod dece: značaj prvih 1.000 dana", dr Dušanka Novosel, prof. dr Aspazija Sofijanova i prim. dr Snežana Lešović, govorile su o ključnom značaju ranog razvoja, pravilne ishrane i podrške roditeljima u formiranju zdravih navika od najranijeg uzrasta.
Marina Bulut, izvršna direktorka Baby Food Factory, dr Ivan Milovanović, prof. dr Sniježana Hasanbegović i dr Dragana Atanasijević bili su učesnici drugog panela, "Od prve kašice do zdravih navika: kako svi zajedno gradimo zdravu generaciju", na kome su razgovarali o saradnji stručnjaka, proizvođača i institucija u zajedničkom cilju - stvaranju zdravijih generacija i promeni zabrinjavajuće statistike dečje gojaznosti.
Izvršna direktorka kompanije BFF, Marina Bulut, naglasila je važnost zajedničkog delovanja: "Ovi brojevi su poziv na akciju. Kao lider na tržištu dečje hrane, Nutrino ima poziciju da bude pokretač pozitivnih promena u ishrani najmlađih i gradi temelje zdravih navika od najranijeg uzrasta. Prevencija dečje gojaznosti mora postati zajednički prioritet, ne samo roditelja i zdravstvenih radnika, već i svih društveno odgovornih kompanija. Verujemo da znanje, podrška i pravovremena edukacija mogu da naprave stvarnu razliku u životima dece i ovom inicijativom započinjemo novo poglavlje naše misije - da pokrenemo uvođenje zdravih navika, povežemo nauku i zajednicu, i doprinesemo budućnosti u kojoj svako dete raste zdravo, snažno i srećno".
Nutrino kao saveznik u odrastanju zdrave generacije
Nutrino CSR inicijativa “Zdrava ishrana od malih nogu” je iskorak ka zdravijem društvu i dugoročnoj promeni, koja prevazilazi granice tržišne komunikacije i oslanja se na poverenje, znanje i stvarnu podršku zajednici. Kao pionir ovakvog pristupa, kompanija Baby Food Factory i brend Nutrino postavljaju nove standarde društveno odgovornog delovanja, jasno stavljajući zdravlje dece kroz sistemsku i kontinuiranu edukaciju u prvi plan.
Komentari (0)