Svetski influenseri stigli u Beograd: Uticajni digitalni kreatori otkrivaju gastronomiju i kulturu Srbije
Komentari
15/10/2025
-11:11
Turistička organizacija Srbije, u saradnji sa partnerima iz čuvenog gastronomskog Michelin vodiča, organizovala je studijsku posetu svetskih influensera iz Italije i Francuske, koji će imati priliku da upoznaju Beograd, Novi Sad i Frušku Goru.
Tokom svog boravka, influenseri će otkrivati bogatstvo srpske gastronomije i kulture, kroz obilazak restorana koji su prošlogodišnji dobitnici Michelin zvezda i preporuka, kao i četiri hotela,ovogodišnje dobitnike “ključeva”.
Srbija se, da podsetimo, nedavno našla na prestižnoj listi hotela sa Michelin ključevima, što predstavlja značajno priznanje za domaće hotelijerstvo, dizajn i razvoj turističke ponude visokog kvaliteta, navodi se u saopštenju TOS.
Četiri hotela iz naše zemlje: “Saint Ten Hotel”, “The Bristol Belgrade”, “St. Regis Belgrade” i “Square Nine Hotel” su nosioci po jednog Michelin ključa, što je pandan poznatim restoranskim "zvezdicama".
Ovim priznanjem Srbija se svrstava među zemlje koje ispunjavaju visoke međunarodne standarde kada je reč o autentičnom iskustvu boravka, gostoprimstvu i dizajnu, navode iz TOS-a.
"Druga je godina kako Michelin vodič dodeljuje 'ključeve' hotelima u Srbiji, pandan čuvenim restoranskim 'zvezdicama', i veoma smo zadovoljni što su naša četiri hotela, kojima od sveg srca u ime Turističke organizacije Srbije čestitam, ušla na ovu prestižnu svetsku listu", rekla je Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.
Dodala je da kvalitet usluga jeste jedan od ključnih kriterijuma, ali nije i jedini.
Bitno je da se hoteli razlikuju, kako inovativnim dizajnom, tako i karakterom, istorijom ili jedinstvenim konceptom. Luksuz sam po sebi nije dovoljan, važni su gostoprimstvo, originalnost i autentičnost doživljaja - istakla je Labović.
Komentari (0)