Poznati

"Rolingstonsi" boje logo u crno: Isplaženi jezik menja boju u znak sećanja na legendarnog Čarlija Votsa

Komentari

Autor: Daily Mail

15/09/2021

-

19:05

"Rolingstonsi" boje logo u crno: Isplaženi jezik menja boju u znak sećanja na legendarnog Čarlija Votsa
The Rolling Stones - Copyright Promo/The Rolling Stones

veličina teksta

Aa Aa

Mik Džeger (78), Kit Ričards (77) i Roni Vud (74) odlučili su da prepoznatljivi logo benda "The Rolling Stones" promene za predstojeću turneju u znak sećanja na nedavno preminulog člana, bubnjara Čarlija Votsa.

Kao posvetu legendarnom bubnjaru, preostali članovi kultnog sastava rešili su da promene boju isplaženog jezika - iz crvene u crnu, a taj "crni" logo biće emitovan na ekranima tokom koncerata predviđenih da se održe u okviru američke turneje "No Filter", piše britanski Daily Mail.

Članovi benda su trenutno u Bostonu, gde imaju probe za predstojeće koncerte (turneja startuje 26. septembra) i zbog situacije sa pandemijom i epidemioloških mera nisu uspeli da prisustvuju sahrani Votsa, koja je održana samo u krugu najbližih iz porodice prošle nedelje u Devonu.

Kako je nastao originalni logo?

Pripremajući se za evropsku turneju, "Stonsi" nisu biili zadovoljni dizajnerskim rešenjem za poster, koje je ponudila diskografska kuća, pa su odličili da potraže dizajnera na Kraljevskom umetničkom koledžu. Legenda kaže da je Mik Džeger upoznao studenta Džona Pašea, kome je  dao zadatak da dizajnira poster za turneju, što je on i uradio napravivši poster sa velikim kruzerom, avionom i automobilom. Kako se rešenje dopalo Džegeru, studentu je ponuđeno da predloži logo benda za naredni studijski album.

Početna ideja je potekla od Džegera, koji je u novinama video fotografiju indijske boginje Kali (simbol smrti i vremena) sa jezikom koji joj je visio iz usta, i koji je Pašeu pokazao isečak sa boginjom.

Čuveni "Tongue and lips" ili skraćeno "Hot lips" nastao je tako 1971, a prvi put je upotrebljen na unutrašnjosti albuma "Sticky Fingers". Kako je kasnije autor Džon Paše objašnjavao, logo opstaje jer predstavlja univerzalnu ideju i stav, te nije neobično što su generacije u njemu prepoznavale poruku bunta i prkosa.

Povodom 50 godina postojanja čuvenig "The Rolling Stones", logo je redizajnirao Šepard Feri. Na tom logou osnova je i dalje bila stara slika usana sa isplaženim jezikom, ali uz dodatak kružnog natpisa: "The Rolling Stones/Fifty Years", kao i brojke 50, pri čemu su cifre 5 i 0 koje su zamenile slova S i O u reči Stones.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Magazin