Tehnologija

Ponovo rade Fejsbuk i Instagram: Društvene mreže se oporavile posle nezabeleženog pada

Komentari

Autor: Euronews Srbija

05/10/2021

-

00:06

Ponovo rade Fejsbuk i Instagram: Društvene mreže se oporavile posle nezabeleženog pada
Ponovo rade Fejsbuk i Instagram: Društvene mreže se oporavile posle nezabeleženog pada - Copyright Unsplash

veličina teksta

Aa Aa

Društvene mreže Fejsbuk i Instagram počele su da rade posle nezabeležnog pada i više od šest sati poptupne blokade. Nešto pre ponoći po srednjeevropskom vremenu primećen je naperedak u radu društvenih medija.

Osvežavanje stranica ide usporeno, ali očigledno su serveri proradili i sve se vraća u normalu, polako ali sigurno.

Oko ponoći neke od funkcija na Instagramu ponovo su postale dostupne, iako je brzina otvaranja bila izrazito spora. Korisnici mogu pregledati storije, poslati poruke i dobiti notifikacije. 

Slična je situacija s Vocapom, koji je proradio na mobilnim uređajima. 

Podsetimo, milioni ljudi širom sveta nisu mogli da koriste Fejsbuk, kao i njegove platforme Instagram i Vocap da bi se povezali sa prijateljima i rođacima.

"Znamo da neki ljudi imaju problem pristupa našim aplikacijama i proizvodima. Radimo na tome da se stvari što pre vrate u normalu i izvinjavamo se zbog neprijatnosti", poručila je kompanija na Tviteru.

Problemi u pristupu Fejsbukovim platformama su, po svemu sudeći, počeli oko 11.45 minuta po lokalnom vremenu, odnosno 17.45 po srednjeevropskom.

Fesjbuk je sličan problem doživeo ove godine u martu i julu. 

Zakerberg izgubio sedam milijardi dolara

Agencija AP i Njujork Tajms tvrde da interni sistemi koje koriste zaposleni u Fejsbuku takođe nisu radili, dok je Blumberg ocenio da je osnivač ove društvene mreže Mark Zakerberg za samo nekoliko sati izgubio sedam milijardi dolara.

Fejsbuk još nije zvanično potvrdio da je došlo do pada protokola, ali mnogi internet stručnjaci smatraju da je upravo to razlog današnjeg višesatnog kolapsa.

Prvo su pale društvene mreže i servisi za poruke u vlasništvu Fejsbuka - Instagram, Vocap i Fejsbuk mesindžer, a zatim je usledilo prijavljenje sličnih problema korisnika na Amazonu, TikToku, Snepčetu i drugim, prenosi Blumberg.

Nedugo zatim veliki broj korisnika je prijavio probleme i sa pretraživačem Gugl, a potom su se pojavili problemi i sa multinacionalnim kompanijama internet provajdera T-mobajl, Verajzon i AT&T.

 

 

Komentari (0)

Magazin