Tehnologija

Ponovo pao Instagram, Fejsbuk se oglasio i priznao probleme: Pokušavamo da stvari vratimo u normalu

Komentari

Autor: Daily mail

08/10/2021

-

21:06

Ponovo pao Instagram, Fejsbuk se oglasio i priznao probleme: Pokušavamo da stvari vratimo u normalu
Pixabay - Copyright Pixabay

veličina teksta

Aa Aa

Korisnici društvenih mreža Instagram i Fejsbuk ponovo imaju problem sa postavljanjem objava i osvežavanjem stranica.

Prema sajtu Down Detectoru, koji prati da li internet usluge funkcionišu normalno, više od 20.000 ljudi prijavilo je grešku na Instagramu nešto posle 15 sati, preneo je Dejli mejl. 

Agencija Rojters navodi da je zabeleženo i više od 800 problema sa Mesindžerom.

Za sada nije poznato zbog čega je ponovo došlo do prekida, kao i kada će se ovaj kvar rešiti.

"Svesni smo da neki ljudi imaju problema sa pristupom našim aplikacijama i proizvodima. Radimo na tome da se stvari što pre vrate u normalu i izvinjavamo se zbog neprijatnosti", oglasio se Fejsbuk na društvenoj mreži Tviter.

Korisnici Fejsbuka u Srbiji trenutno ne mogu da pogledaju svoje notifikacije, jer kada to pokušaju da urade, pojavljuje im se greška, a prijavljeni su problemi i u radu Mesindžera.

 

 

Podsetimo, pre samo nekoliko dana, ova aplikacija, kao i sve ostale aplikacije Fejsbuka nisu radile šest  sati, zbog čega je nastala opšta pometnja.

Prvo su pale društvene mreže i servisi za poruke u vlasništvu Fejsbuka - Instagram, Vocap i Fejsbuk mesindžer, a zatim je usledilo prijavljenje sličnih problema korisnika na Amazonu, TikToku, Snepčetu i drugim, prenosi Blumberg.

Nedugo zatim veliki broj korisnika je prijavio probleme i sa pretraživačem Gugl, a potom su se pojavili problemi i sa multinacionalnim kompanijama internet provajdera T-mobajl, Verajzon i AT&T.

Zakerberg izgubio šest milijardi dolara

Zbog pada društvenih mreža lično bogatstvo Marka Zakerberga, vlasnika tih aplikacija, za nekoliko sati opalo je za više od šest milijardi američkih dolara.

Najgori "pad" u istoriji Fejsbuka i njegovih platformi ostavio je skoro tri milijarde korisnika bez mogućnosti da se konektuju na naloge.

Ovaj prekid koštao je kompaniju 164 hiljade dolara po minuti prihoda, dok je pad akcija izbrisao tržišnu kapitalizaciju za više od 40 milijardi dolara.

Uskoro opširnije na Euronews.rs

Preporuka za vas

Komentari (0)

Magazin